רינה מצליח חוזרת

המגישה שפרשה מחברת החדשות, חוזרת אל המסך הקטן ביום המיוחד לציון טבח 7 באוקטובר

רינה מצליח. צילום: יוסי זליגר

כשנתיים אחרי שהודיעה על פרישה מחברת החדשות של ערוץ 12, ולמעלה מארבע שנים אחרי שהושעתה מהתוכנית בהגשתה "פגוש את העיתונות", רינה מצליח חוזרת אל המסך הקטן, בערוץ המתחרה, כאן 11. 

הסיבה לחזרתה של מצליח אל המסך היא יום השידורים המיוחד בתאגיד. בערוץ החליטו לגייס את כל צוות כתבי ושדרי התאגיד. למצליח תוכנית רדיו בכאן ב' בשם "נוביק ומצליח", בה היא משדרת לצדו של העיתונאי ומגיש החדשות עקיבא נוביק. 

נציין כי החזרה של מצליח לטלוויזיה היא נכון לעכשיו חד פעמית. 

רינה חוזרת למסך הקטן, צילום: מתוך אינסטגרם

כזכור, בנובמבר 2022 הודיעה מצליח על פרישתה מחברת החדשות וכתבה: "הגיע הזמן לפרוש. אני פורשת בלב שלם, בעצב גדול וגם בדאגה. אני כבר כמעט ארבעים שנה עיתונאית, צמודה לביפר ואחר כך לאסמסים, לווטסאפ ולטוויטר. בכל חיי הבוגרים לא עשיתי שום דבר חוץ מלהיות עיתונאית. אני עצובה, מאוד עצובה. קשה לי לעזוב את חברת החדשות, שהייתי בין מקימיה. רבים ודאי לא זוכרים שלפני שלושים שנה רוב הציבור, כולל בתעשייה המקומית, לא האמינו שיש היתכנות לערוץ מסחרי בישראל. חברים הזהירו אותי שבתוך זמן קצר אהיה מובטלת, שאני עושה את טעות חיי כשאני עוזבת את קול ישראל, שם כבר היתה לי משרה טובה ובטוחה".

רינה מצליח ב"פגוש את העיתונות", צילום: מתוך קשת 12

מצליח שיתפה אז גם בתחושות של מיצוי. "אני מרגישה שאני צריכה מנוחה. עייפתי גם, ואולי בעיקר, מתחום הסיקור שלי, הפוליטיקה. אני כבר לא מתרגשת להגיע לכנסת, ולא ממש מתרגשת לראיין עוד שר ועוד חבר כנסת". 

קדמה לפרישה של מצליח השעייתה לשבוע מתוכניתה "פגוש את העיתונות", ביוני 2020. הסיבה להשעייה הייתה דבריה השנויים במחלוקת של מצליח בזמן שידור, על תומכי נתניהו.  "תומכיו של נתניהו מתראיינים ואומרים: 'גם אם הוא יאנוס את הבת שלי - אני אצביע בשבילו'", אמרה. 

בשעה זו מצליח ונוביק משדרים מהמקלט בקרית שמונה, בשל אזעקות בעיר. 

רינה ועקיבא משדרים מהאזור המוגן | יחצ כאן 11

נושאים חמים