הדף שטלטל את מעיין אדם ביום הארור

מגישת הטלוויזיה פרסמה דף ובו רשימת ניצולים לכאורה מהטבח, שם הופיע גם שמה של אחותה מפל ז"ל. "נתנו לנו רסיסים של תקווה, למרות שכבר ידענו"

מעיין אדם בהלווית אחותה מפל ז"ל . צילום: קוקו

אין ספק שהיום (שני) זהו יום מורכב במיוחד עבור מגישת הטלוויזיה מעיין אדם, שאיבדה את אחותה מפל אדם ז"ל בדיוק לפני שנה בטבח 7 באוקטובר, כשזו בילתה במסיבת הנובה בסמוך לקיבוץ רעים ונרצחה על ידי מחבל חמאס.

לפני זמן קצר אדם פרסמה בסטורי שלה דף שהועבר לידיה באותו יום שבו נפלו עליה ועל משפחתה השמיים, ובו רשימת ניצולים לכאורה שכללה גם את שמה של אחותה מפל. בכאב היא שיתפה  בתקווה הקטנה לבשורות טובות, שהתחלפה באבל כבד. גם המנחה גיא זו ארץ כתב על ההתמודדות עם השכול אחרי שאיבד את אחיינו עילי ברעם ז"ל, שנרצח באותה מסיבה. 

"רשימת הניצולים שרצו ברשת ונתנו לנו רסיסים של תקווה. למרות שכבר ידענו. אולי טעו, חשבנו", כתבה אדם על גבי צילום מסך של אותה רשימה שבה הופיע שמה של מפל.

הרשימה שנתנה תקווה. אדם,

שעות קודם לכן, אדם פרסמה התכתבות עם אחותה מפל, וסיפרה על פספוס המפגש שהיה אמור להיות האחרון בין השתיים. כשמעיין שאלה את מפל האם תגיע אליה, זו השיבה לה שהיא נתקעה בלי רכב. "בשעה הזו בדיוק לפני שנה, מפל הייתה אמורה לבוא אליי, לשישי, היא התעכבה והתיישבתי לעבוד. כשבדקה דופק, לא לחצתי עליה לבוא, ולא הראיתי מספיק רצון. לא דמיינתי בסיוטים שלי שזו ההזדמנות האחרונה לחבק אותה. הלוואי שהיה אפשר להחזיר את הזמן לאחור. הייתי מתחננת שתיסע אליי ונועלת אותה פה".

השיחה המצמררת של מעיין עם מפל ז"ל, צילום: מתוך אינסטגרם
מעיין ואמה יונה בחניון רעים, במקום בו נרצחה מפל, צילום: דנה רעני

מי שעוד שיתף בכאב על אחיינו שנרצח גם הוא במסיבת הנובה, הוא מנחה "האח הגדול" גיא זו ארץ. מתחת לתמונה שלו ושל אחיינו עילי ברעם ז"ל הוא כתב פוסט ארוך ומרגש. "שום דבר לא ישוב להיות כמו שהיה, ושום דבר לא הכין אותנו לרגע הזה", ציין. "הזיכרונות כל כך מלאי חיים. אמרתי לו מספיק שאני אוהב אותו? הייתי מספיק טוב עבורו? למה לא חיבקתי אותו חזק מספיק בפעם האחרונה שראיתי אותו? מה היה קורה אם הוא רק לא... המחשבות האלה לא עוזבות. איך ממשיכים מכאן? בכל יום, בכל שעה, התשובה היא אחרת. יש רגעים שהחושך כולו שוב על פני תהום, ויש זמנים שאור השמש מצליח לחדור ולהיכנס. מה שעוזר למשפחה שלי, היא המחשבה שעילי האחיין האהוב שלי, בטוח רוצה לראות אותנו מלמעלה ממשיכים לחיות מעבר לכאב. ממשיכים לשיר חזק בארוחות שישי, ממשיכים ליהנות ממתנת החיים שקיבלנו, ממשיכים לבחור בחיים".

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Guy Zu-Aretz (@guyzu_aretz)

נושאים חמים