דיג'יי מסוכסך עם אחיו שפגעו בפרידה

אחרי הרפש שהוטח בבת זוגו ברשתות החברתיות, כוכב "האח הגדול" ניתק מגע מאחיו. מהו הצעד שבו נקט ומרמז יותר מכל על הקרע המשפחתי?

דיג'יי שארפ. צילום: באדיבות רשת 13 ואנדמול שיין ישראל

הרבה רעש עשתה משפחתו של דיג'יי שארפ בזמן שהוא ובת זוגו פרידה עוזיאל שהו בבית "האח הגדול". אימו מרים לוי, ואחיו אלמוג לא הסתירו את דעותיהם על עוזיאל, ותקפו אותה באופן קשה ברשתות החברתיות. כעת נודע לFor Real כי דיג'יי לא נשאר אדיש כלפי הסיטואציה המורכבת, והסתכסך עם אחיו. 

לפי המידע שהגיע לידינו, דיג'יי החליט להסיר עוקב מאחיו באינסטגרם, וגם הם לא עוקבים אחריו נכון לעכשיו. הצעד הפומבי הזה משמעותי, ומרמז על עומק הקרע המשפחתי. 

עמוד האינסטגרם של דיג'יי, צילום: מתוך אינסטגרם

נזכיר כי בסוף חודש אוגוסט האחרון פרסמנו כאן תגובות שכתב אחיו של דיג'יי, אלמוג לוי נגד עוזיאל. "ממתי גבר אמור לשלם שכר דירה? העצמה נשית בטוסיק המזויף שלך!", כתב לוי בפורום "האח הגדול". "חסרת ביטחון שדורשת צומי. איף, יא מעייפת", הוסיף כמה דקות לאחר מכן. 

פרידה ודיג'יי נפגשים בגמר, צילום: מיכה לובטון

אלמוג לא תקף לבדו את עוזיאל, וגם אימו מרים לוי לא חסכה במילים כואבות כלפי בת זוגו של בנה. "פרידה פוחדת שדיג'יי יקח את המיליון, ויש לו סיכוי גדול. לכן בחרה ביוסי הסכסכן והרכלן. נשמה טהורה? לא מספיק בשביל לזכות. איפה הדוגמה היפה לבנות ישראל? אף אימא לא רוצה לראות את הבנות שלה מנענעות את התחת מול כל המדינה ומתעלקת על דיג'יי כל היום. 'כמה אתה אוהב אותי? והאם אתה אוהב אותי?'", ציטטה מרים כביכול את עוזיאל. "אף אימא לא רוצה כלה כזאת. קחו אותה לבנים שלכם", סיכמה.

פרידה ודיג'יי ביחד, למרות הכל, צילום: מתוך אינסטסגרם

גם כשפרידה יצאה מהבית, אימו של דיג'יי סירבה לבקשתו של בנה להימנע מלתקוף את עוזיאל ברשתות והמשיכה בדרכה. "לב זהב לא מספיק בשביל לזכות. היא לא דוגמה טובה לבנות ישראל. כל המדינה צריכה לדעת איזה טיפוס היא. הם עשו לדיג'יי בושות, והלבינו את פניו, עכשיו זה התור שלנו". 

מטעמו של דיג'יי נמסר: "אין תגובה"

נושאים חמים