אימא של דיג'יי שוב תוקפת את פרידה

אימא של כוכב "האח הגדול" ממשיכה לתקוף את בת זוגו של בנה, פרידה עוזיאל. "כל המדינה צריכה לדעת איזה טיפוס היא"

פרידה ודיג'יי. בכל זאת יחד. צילום: מתוך האינסטגרם של פרידה עוזיאל

גם אחרי שהסתיימה העונה, ופרידה עוזיאל יצאה מבית "האח הגדול" במקום השני, אימא של דיג'יי שארפ, מרים לוי, ממשיכה בקו התוקפני נגד בת זוגו של בנה ברשת החברתית. 

בפוסט שפורסם באינסטגרם, לוי השיבה לטוקבקיסטים שביקרו אותה. "ולפסול אדם כמו פרידה שהיא כולה לב, בגלל שאמרה שמגיע ליוסי בגלל שיש לו ילד. ואיזו אימא כותבת מילים קשות כאלה? בושה", כתבה אחת הגולשות. מרים לוי, המכנה את עצמה פרינסס שארפ ברשת, השיבה: "זה לא בגלל יוסי. זה בגלל ההתנהגות שלה". 

"בגלל ההתנהגות שלה". לוי נגד עוזיאל, צילום: מתוך אינסטגרם

בטוקבק נוסף שגם זכה לתגובה מצד לוי נכתב: "חבל שהיא מסתכלת רק על החיצוניות. זה נכון שפרידה מתלבשת לפעמים קצת חשוף ורוקדת בצורה פרובוקטיבית, אבל יש לה לב זהב והיא בן אדם מדהים, וזה מה שחשוב!". על כך ענתה לוי: "לב זהב לא מספיק בשביל לזכות. היא לא דוגמה טובה לבנות ישראל". 

"לא זהב לא מספיק". לוי תוקפת, צילום: מתוך אינסטגרם

בתגובה נוספת שנביא כאן, הסכימה אחת הגולשות עם חלק מהדברים של לוי, אבל ביקרה את דרך ההתנסחות שלה. "עם כל האהבה לפרידה, לא הייתי רוצה כלה כמוה, אבל לא הייתי מתנסחת כמו אימא של דיג'יי". גם כאן לוי לא התאפקה ולא פספסה הזדמנות לתקוף את עוזיאל. "כל המדינה צריכה לדעת איזה טיפוס היא. הם עשו לדיג'יי בושות, והלבינו את פניו, עכשיו זה התור שלנו". 

לוי טוענת להלבנת פני בנה,

נספר לכם שלידינו הגיע מידע כי דיג'יי ערך לאחרונה שיחה עם אימו, וביקש ממנה לחדול ממעשיה ומהתגובות נגד פרידה ברשתות החברתיות, אך זו מסרבת בתוקף לעשות כן. 

פרידה ודיג'יי נפגשים בגמר, צילום: מיכה לובטון

נושאים חמים