ספיר מודה: פחד משתק לצאת מהבית

כוכבת "האח הגדול" פתחה תיבת שאלות שם שיתפה בקושי שלה להתמודד עם טראומת 7 באוקטובר. "פעם הייתי מגדירה את עצמי כאמיצה"

ספיר בורגיל דומעת בראיון עם ערן סויסה. צילום: מערכת For Real

בעניין שהפך מזמן כבר למסורת, גם אושיית הרשת וכוכבת "האח הגדול" ספיר בורגיל פתחה אמש (מוצ"ש) תיבת שאלות לעוקביה באינסטגרם. במהלך הסשן התבקשה בורגיל לשתף במצבה הנפשי, ועשתה זאת, כהרגלה, באופן חשוף ואמיץ כשחשפה חולשות ופחדים. 

"סיפרת באחד הראיונות שמאז היציאה מ'האח' קשה לך נפשית לצאת מהבית. זה משהו שחלף?", ביקשו לדעת. "אתם כבר יודעים שהכל אצלי דוך בפנים", כתבה ספיר בפתח התשובה שלה. "לא אשקר שמאז 7 באוקטובר משהו אצלי השתנה. פעם הייתי מגדירה את עצמי כאמיצה. מצטערת, לא יכולה להגיד את זה על עצמי היום. מצטערת, לא מוכרת לכם אשליות. מאז 7 באוקטובר, אני לא אותו בן אדם. אני כמובן אוהבת לקבל את כל האהבה שבחוץ, אין יותר מדהים מזה, זו זכות וזו מתנה להיות אהובה, אבל הפחד מלהיות פיזית מחוץ לבית, לא יודעת להסביר, משתק אותי. לא רוצה, רוצה להיות בבית". 

פחד משתק. ספיר בורגיל,

בהמשך הוסיפה: "זה יוצא שאני בתקופה האחרונה מעמיסה המון על הנפש, ולוקחת הכל לבפנים, וזה מאוד משפיע עליי. אני עצבנית יותר, אני קצרה יותר, ומי שבעיקר מכיל את זה הוא אברהם. אני יכולה להגיד על עצמי שככל שמתקרב התאריך, זה עושה אותי עוד יותר מפוחדת, וחוסר הביטחון של מה יקרה עכשיו. לא יודעת, חברים שלי. מקווה שזה יעבור". 

ספיר בורגיל, צילום: פיני סילוק

נושאים חמים