דיקפריו והחברה פוגשים את ההורים

לאונרדו דיקפריו ובת זוגו הדוגמנית ויטוריה קרטי בילו ברומא - ובמיוחד בארוחה משפחתית במסעדת פירות ים. רוצים לנחש כמה עלה היין?

לאונרדו דיקפריו. הפעם זה רציני?. צילום: יח"צ

בזמן שאנחנו ישבנו לארוחת חג, גם לאונרדו דיקפריו היה בארוחה משפחתית משל עצמו. ברביעי האחרון, השחקן בן ה-49 ובת זוגו ויטוריה קרטי, דוגמנית איטלקיה בת 26, נצפו בארוחת ערב ברומא - עם אביו החורג של דיקפריו ואמה של קרטי. עבור דיקפריו, שאוהב דוגמניות אבל שונא להתחייב, זה ביג דיל.

לפי אתר TMZ, הארבעה הלכו לארוחת ערב במסעדת פיירלואיג'י (Pierluigi) שם הם חלקו בקבוק יין אדום שעלה 27,455 דולר. הם אפילו אכלו קינוח: עוגה, לכאורה. מעניין שלמרות שוויטוריה היא איטלקיה, הארבעה לא הלכו למסעדה של מקומיים, הרחק מהתיירים. מסעדת פירות הים שבחרו היא סופר פופלארית בקרב סלבס, ואת המקום פקדו לאחרונה ג'ף בזוס ולורן סאנצ'ז וגם קייטי פרי ואורלנדו בלום.

ויטוריה קרטי בשבוע האופנה בפריז, בשבוע שעבר, צילום: AFP

לאונרדו וקרטי מתפנקים

הקשר הרומנטי בין דיקפריו וקרטי דווח לראשונה באוגוסט 2023. מאז הם בילו הרבה זמן יחד, למרות שעדיין לא עשו הופעת בכורה על השטיח האדום, שזה מסתבר עניין גדול בהוליווד. באמריקה מאוד התרגשו למשל כשבראד פיט והחברה שלו אינס דה רמון הופיעו לראשונה על השטיח בפסטיבל ונציה בספטמבר. אגב, אם פיט גדול מבת הזוג שלו ב-26 שנה (הוא בן 60 והיא בת 34), דיקפריו גדול מקרטי רק ב-23.

דיקפריו וקרטי בילו באוגוסט האחרון בחופשה מפנקת על יאכטה בים התיכון. מוקדם יותר השנה היו שמועות שהם מאורסים, שמאז הופרכו. לפי TMZ, בני הזוג גם בילו זמן במהלך סיור ברומא עם אמו של דיקפריו. בקיצור, זה נראה די רציני, לפחות בסטנדרטים של לאורנדו דיקפריו.

נושאים חמים