איפה תעשה דניאל גרינברג את החג?

לFor Real נודע כי הדוגמנית והאקסית של אייל גולן תטוס בקרוב שוב לחופשה עם שני ילדיה. היום היא גם שיתפה בהרחבה בסיבת פיטורי המטפלת מאיה זיו

דניאל גרינברג. צילום: ניר פקין

אין ספק שעל דניאל גרינברג עוברת לאחרונה תקופה לא פשוטה בכלל, עם הפיטורים של המטפלת של ילדיה, הריחוק מאחותה קארין גרינברג והעקיצות ההדדיות עם הגרוש אייל גולן. אולי בניסיון להירגע ולהתנתק, גרינברג תטוס בקרוב מאוד עם ילדיה מיאל ורון לחופשת ראש השנה בצרפת, מקום מגוריו של הבויפרנד החדש ריצ'רד אורלינסקי. לפני שתעשה זאת היא פצחה היום (חמישי) בסדרת סטוריז שבה סיפרה את הצד שלה בפרשת פיטורי הבייביסיטר של ילדיה, מאיה זיו. 

כזכור, גרינברג החלה לאחרונה לצאת עם המיליונר היהודי ריצ'רד אורלינסקי בן ה- 58, גרוש ואב לארבעה. בחודש אוגוסט האחרון היא התארחה אצלו בוילה מפוארת בסן טרופה יחד עם ילדיה, בחופשה מנקרת עיניים שכללה טיסות במטוס פרטי. השבוע גרינברג אף הצהירה בפני עוקביה כי היא "מאוהבת".

גרינברג ואורלינסקי בפריז, צילום: ללא

נזכיר כי לחופשה הקודמת של גרינברג הצטרפה הבייביסטיר מאיה זיו, שאותה פיטרה לפני מספר ימים. מלבד הסרת העוקב, הפיטורים כללו גם סבב ההתנצחות ברשת החברתית בין גרינברג לזיו עם מסרים עוקצניים הדדיים.

זיו עם מיאל גולן, בתה של דניאל גרינברג, בימים בהם הן נהגו לתאם לבוש, צילום: מתוך האינסטגרם של דניאל גרינברג

אמש (ד') גרינברג שאלה את עוקביה שלוש שאלות, על מנת לבדוק האם היא מתנהלת וחושבת בכיוון נכון בכל הקשור לסכסוך עם זיו. השאלה הראשונה הייתה האם למישהו מבין עוקביה יש ספק שילדיה של הם לפני הכל. 87% חשבו שהיא אימא טוטאלית, ואילו 4,487 עוקבים סברו שלא אכפת לה כל כך ממיאל ורון. לשאלה השנייה ששגרה גרינברג הייתה הקדמה. "רק לוודא שאני לא משוגעת", כתבה ושאלה האם גם לאימהות העוקבות חשוב לדעת מה קורה עם ילדיהן כשאלה לא איתן פיזית. 93% מהגולשים צדדו בגרינברג, ו2,232 סברו שאימא לא צריכה לדעת הכל, ומה שלא יודעים "לא כואב". גרינברג לא עצרה שם, והמשיכה לשאלה שלישית. "נגיד ועכשיו אתן בחו"ל, עבודה או נופש והילדים שלכן לא במשמרות שלכן, ולא תחת אחריותכן", תיארה סיטואציה. 86% תמכו בגרינברג, וטענו כי ירצו שיערבו אותם בכל מצב ובכל נושא הקשור לילדים ו- 14% דווקא ביקשו שקט ושלא יטרידו אותם.

תוצאות הסקרים של דניאל, צילום: מתוך אינסטגרם

אחרי לא מעט טיזרים ורמזים, גרינברג סיפרה היום בהרחבה את הצד שלה בפרשת פיטורי המטפלת מאיה זיו. "לא קיבלתי את הדיווחים שהייתי צריכה לקבל, את הדיווחים לגבי הילדים, דיווחים חשובים, שקשורים לביטחון שלהם. זה קרה פעם אחת כשהייתי בטיסת עבודה, הילדים עברו איזושהי תאונת דרכים, לא תחת המשמרת שלי, והרגיש בנוח להסתיר את זה ממני כי אולי לא צריך להטריד אותי, כי אולי לא צריך להדליק אותי, לא יודעת המה סיבה לכך. פשוט לא עדכנו אותי בדבר כל כך חשוב, שזה בעצם שהילדים שלי עברו משהו שאולי אני כאימא צריכה לדבר איתם ולהעלות להם את המודעות".

בהמשך חלקה בדרך שבה נחשפה למידע שהוסתר ממנה לדבריה, ושיתפה כי רון קפץ לבריכה ללא מצופים. "עצוב היה לגלות את זה אחרי שבוע כשכבר חזרתי, לגלות את זה מילד בן שלוש שבא ומספר לי הכל ואני פשוט מאמתת את זה. אז וואלה לא נעים, לא כיף לדעת שמסתירים ממך משהו שהוא באמת חשוב לגבי הילדים שלך. זה לא שמיאל החליקה והשתפשפה לה הברך. יש פה משהו מעבר. זה פגע בסמכות שלי כאימא. אני חושבת שכל אחת מכן במידה ועכשיו הילדים שלכן לא היו איתכם והיה מצב שאחד הילדים שלכן קופץ לבריכה ללא מצופים ויש איזשהו רגע שהילד שלך באיזשהו פחד או סכנה - כן הייתן רוצות לדעת על מקרה כזה. זה לא אומר שאין צורך לשתף את האימא של הילדים".

לאחר מכן המשיכה לפרט על הסיבות להתנהלות מול זיו. "עכשיו תגידו למה לשלוח מכתב מעורך דין להוריד את התמונות (המשותפות של מאיה עם ילדיה של גרינברג). לי איפשהו הרגיש שמשהו התבלבל שם. הרגשתי שמשהו לוקח את תשומת הלב מהשמירה על הילדים שלי לטובת פרסומים כאלה ואחרים בסטורי, באינסטגרם, לטובת העלאת עוקבים, אני לא יודעת מה. ולכן בחרתי שכאשר הילדים שלי לא איתי, לפחות הם בידיים שאני יודעת שאין התעסקות אחרת חוץ מלדאוג להם ולהיות אלף עיניים עליהם, אז זאת הייתה הבחירה שלי".  

אם חשבתם שהדברים לא זכו למענה מצד זיו - תחשבו שוב. בדקות האחרונות העלתה מאיה סרטון תגובה שלה כשברקע נשמע השיר "שמועות" של אייל גולן. 

פרשת המטפלת