דניאל גרינברג: "היא הדם שלי"

הגולשות שמו לב לריחוק בין האחיות דניאל וקארין גרינברג, ושאלו את הדוגמנית ואשת העסקים לפשר העניין. היא הודתה כי לעיתים מתגלעות מחלוקות. אחר כך הגיעה התגובה של האחות

דניאל וקארין מתייחסות להתרחקות

האם בין דניאל גרינברג לאחותה קארין גרינברג עבר חתול שחור? העוקבות של גרינברג הבחינו בריחוק בין האחיות, וביקשו לדעת מה עומד מאחוריו. כדי לספק את יצר הסקרנות ואולי גם למנוע הפצת שמועות, דניאל התייחסה לכך היום (שלישי) בסרטון שפרסמה בחשבונה באינסטגרם במהלכו הודתה כי לעיתים יש תקופות פחות טובות וחילוקי דעות בין השתיים. זמן לא רב לאחר מכן הגיעה תגובה גם מצד האחות.

"שאלה שחזרה על עצמה מלא זה מה קרה עם קארין אחות ורבתן ולא רבתן", אמרה דניאל בפתח הסרטון. "בואו, אחיות. אנחנו קודם כל דם. קארין היא הדם שלי, אין פה משהו אחר". בהמשך היא הרחיבה בנושא עוד ומנתה סיבות לריחוק. "אבל בין אחים יש לפעמים תקופות פחות טובות, יותר טובות. יש חילוקי דעות, יש דברים שמסכימים עליהם, יש דברים שפחות מסכימים עליהם, וזה חלק מלהיות אחים, אתם יודעים. אחים זה לנצח ועד הנצח יש עליות וירידות והכל, אבל בסופו של דבר אחים זה אחים. אז לגבי זה – אתן יכולות להיות רגועות. הכל בסדר, אנחנו מתקשרות, אנחנו מדברות, אנחנו לא בריב. פשוט תקופה שאני קצת יותר עסוקה בעצמי והיא קצת יותר עסוקה בעצמה".

דניאל וקארין בחדר לידה, צילום: מתוך אינסטגרם

מאוחר יותר, על גבי הסרטון של גרינברג, התייחסה קארין לעניין. "הנה דניאל עונה לכן כי השאלות האלה כבר מתישות את שתינו", שיתפה. "זה שאתן לא רואות אותנו ביחד, לא אומר שאנחנו לא מדברות או מסוכסכות. אנחנו אמנם בתקופה שכל אחת בשלה, כל אחת מאיתנו עוברת משהו גם בחיים האישיים שלה, ולא רוצות להעמיס אחת על השנייה כדי לא להכביד. אבל הכל בסדר, ברוך השם. דם זה לא מים. אוהבת אותך תמיד, אחותי. גם בעליות וגם בירידות, לצדך ומאחורייך".

עוד דניאל גרינברג