כמה שכירות דניאל גרינברג משלמת?

הדוגמנית ואם שניים מילדיו של אייל גולן תעתיק בקרוב את כתובת מגוריה לעיר אחרת. בסטורי שפרסמה ברשת, היא הציעה את הנכס להשכרה, ונידבה פרטים מעניינים כמו גובה השכירות ומועד הפינוי

דניאל גרינברג. צילום: ניר פקין

אחרי שהתלוננה במשטרה על מטריד שמתצפת עליה לכאורה מדירתו, דניאל גרינברג תעזוב בקרוב את עיר מגוריו של הגרוש אייל גולן, ותעבור יחד עם ילדיהם המשותפים מיאל ורון לבית פרטי בנס ציונה.

היום (חמישי) היא ניצלה את הבמה הגדולה שיש לה באינסטגרם כדי למצוא שוכר לנכס ברחובות, וגילתה על הדרך כמה יעלה לכם לגור בסטנדרט של כוכבת.

תחת הכותרת "יש לי חור בלב בצורה שלך", שורה שלקוחה משיר של הג'ירפות, כתבה גרינברג את הפרטים על הדירה שהיא עוזבת ברחובות. "אז מחפשת שוכר לדירה המהממת שלי, ברחובות, שכונת המדע, 7,300 שכירות. דירת חמישה חדרים, אחד החדרים הוא חדר ארונות ברמה הכי גבוהה שיש", ציינה.

גרינברג הוסיפה גם כי יש אפשרות לרכוש את הריהוט הנמצא בדירה, ולשבת על אותה הספה שעליה רבצה בזמנה הפנוי.

דניאל גרינברג ואייל גולן, צילום: ניר פקין

בהמשך פירטה עוד על הנכס. "לדירה שתי חניות, יש ממ"ד, יש סגירה במרפסת (תברכו אותי בחורף), המטבח משופץ ומשודרג, בתוספת אי".  

"בקיצור, אין דירה כזאת", התלהבה. "באמת יש לי חור בלב כי זאת דירה עם לב ונשמה ואנרגיות אימאל'ה. לרציניים בלבד. כניסה באוקטובר", חתמה בסמיילי מסמיק.

דניאל גרינברג מחפשת שוכר, צילום: מתוך אינסטגרם

כזכור, בחודש יולי האחרון התייחסה גרינברג בחשבונה ברשת לתלונה שהגישה במשטרה נגד אדם שטענה כי הוא מתצפת עליה מדירתו. "מה נסגר עם מי שמטריד אותך?", הסתקרנו הגולשים. "מה איתו? אלוהים יודע", השיבה גרינברג בתסכול. "תקשיבו, זה נשמע פסיכוטי, אבל אפילו כאן, עכשיו, שאני ככה מדברת איתכן, מאוד יכול להיות שפשוט סבבה לו לשבת במרפסת שלו, בחלון שלו, ופשוט לתצפת".