עידן מ"האח": "אני בגמילה"

כוכב העונה האחרונה של "האח הגדול" שזכור בעיקר בזכות מערכת היחסים שניהל עם הדיירת אמילי קופר, הכריז בחשבונו ברשת החברתית על גמילה

עידן גלפר , קוקו
עידן גלפר. צילום: קוקו

אחרי החגים זה עכשיו: כוכב "האח הגדול" עידן גלפר שיתף אמש (ראשון) בהחלטתו להיגמל מעישון. כדי לסייע לעצמו לממש את המטרה, הוא הגדיל לעשות ופתח קבוצת תמיכה עם נגמלים נוספים, שעד כה מונה לדבריו עשרות משתתפים. איך עברה עליו היממה הראשונה בלי הסיגריות ואיך פתח היום (שני) את הבוקר?

"בבוקר קמתי עם החלטה שאני מפסיק לעשן ובערב אנחנו כבר 200 אנשים בקבוצה, שהולכים להתמודד עם זה ביחד. למה יש עליכם? קטן עלינו", כתב גלפר על רקע סטורי של אחת המשתתפות בקבוצת הגמילה שסיפרה על הניסיון להפסיק לעשן בזכותו של גלפר. "אני בהלם מעצמי, כמה שעות שלא נפלתי לזה", התלהבה. 

החליט להפסיק לעשן. גלפר, צילום: מתוך אינסטגרם

כמה שעות לאחר מכן תיעד גלפר את עצמו במהלך פעילות ספורטיבית. "יום אחד בלי סיגריות, התחלנו ללכת על הידיים", התבדח על רקע סרטון קצר. 

גלפר הולך על הידיים,

עוד קודם לכן צילם גלפר את עצמו אחרי ארוחה. "אכלנו צהריים, ולא הייתה סיגריה שאחרי", כתב בסיפוק.  גם היום בבוקר גלפר המשיך לעדכן במצבו. "בוקר טוב", בירך על רקע תמונת כוס שתייה חמה. "רק קפה", ציין. 

כזכור, גלפר עורר המון עניין במהלך השתתפותו בעונה האחרונה של "האח הגדול" בעיקר בשל הקשר המורכב ורווי העליות והמורדות שניהל עם הדיירת אמילי קופר. בסופו של דבר, כשהשניים יצאו מהבית הם החליטו לסיים את הקשר הרומנטי, ומאז קופר כבר הספיקה לדבריה לנהל מערכת יחסים קצרה עם דייר אחר שאיתו פלירטטה בזמן שהותה בבית, שילה שלום. הוא מצדו הכחיש, והיא מצדה לא הסתירה את הפגיעה שלה מהכחשתו בנושא. 

אמילי ועידן, צילום: אור גפן

נושאים חמים

Load more...