דור וג'וליה זכו בגמר "רוקדים"

בתום עונה ארוכה שכללה 21 זוגות משתתפים, השחקן דור הררי והרקדנית ג'וליה שחר הניפו את הגביע והוכתרו כמנצחים הגדולים בגמר הריאליטי "רוקדים עם כוכבים"

דור הררי והרקדנית ג'וליה שחר . צילום: רותם לבל

דור הררי וג'וליה שחר הם המנצחים הגדולים בעונה השלישית של "רוקדים עם כוכבים". השניים קטפו את התואר הנחשק אחרי שהצליחו לגבור על שלושת הזוגות שהתחרו מולם בגמר ששודר הערב. השנה צוות השיפוט של התוכנית הורכב מאנה ארונוב, דוד דביר, אלי מזרחי והשופטת החדשה לאה ינאי מור שהחליפה כזכור את השופטת רונה לי שמעון. בעונה הנוכחית השתתפו סלבס רבים ממגוון תחומי הבידור ביניהם זוכת האירוויזיון נטע ברזילי, כוכב הרשת אבי אבורומי, הקומיקאי מריאנו אידלמן ועוד.

דור וג'וליה מניפים את הגביע, צילום: אורטל דהן


הראשונים שהודחו והגיעו למקום הרביעי בגמר הם טל מורד והרקדנית סנה סוקול שעברו דרמה רפואית 24 שעות לפני הגמר הגדול כשמורד נפצע ברגלו ונזקק לטיפול רפואי. לפציעה של טל קדמה דרמה אחרת, כשסנה התעלפה בתום חצי הגמר השני של התחרות, רגע אחרי שהשניים העפילו לגמר. אחרי הריקוד שלהם הערב אנה הכריזה כי מורד מבחינתה הפתעת העונה. 

טל וסנה בפעולה בערב הגמר, צילום: אורטל דהן

הזוג שהגיע למקום השלישי הוא  לינוי אשרם והרקדן רפאל פליישמן שזכו לאורך העונה באינספור סופרלטיבים. כבר בתחילת העונה אשרם הפגינה כישורים של אלופה אולימפית וקצרה הרבה מאוד שבחים מהשופטים. "עוד לפני שעשית צעד אחד, ראיתי את המימיקה שלך, אמרת 'הבמה הזאת שלי'", פרגן אלי מזרחי לאשרם בהופעת הבכורה שלה. "זה מלחיץ בטירוף", אמרה לינוי אחרי הריקוד בגמר כשהתייחסה להערות שהיא מקבלת על כך שכמתעמלת אולימפית האתגר עבורה קל יותר כביכול.   

לינוי ורפאל בגמר, צילום: אורטל דהן

הזוג שכמעט זכה בכל הקופה והגיע למקום השני הוא מאיה קיי והרקדן לוטם מדמוני שסומנו כאחד הזוגות החזקים כבר בראשית התחרות ונהנו לאורך העונה מציונים גבוהים, כשהציגו יכולות מרשימות על רחבת הריקודים. בתום אחד הריקודים האחרונים של קיי, השופטת אנה ארונוב יצאה מגדרה. "אני כל כך גאה בך, וואו, באמת", אמרה לקיי. "את עשויה מהחומר הנכון. העיניים שלך לניצחון, לגמר, את יודעת שתעשי הכל בשביל להגיע לשם והריקוד הזה הוכיח שאת לגמרי ראויה למעמד הזה". את הריקוד הראשון שלהם בסגנון צ'ה צ'ה בערב הגמר הם סיימו עם ניקוד מרבי של 40 נקודות.

מאיה קיי בגמר, צילום: אורטל דהן

המנצחים הם השחקן דור הררי והרקדנית ג'וליה שחר. אחד הריקודים הזכורים של הזוג לאורך העונה היה הריקוד עם הבלון הצהוב, שנוצר כמחווה למאבק לשחרור החטופים. "אני חושב שלרקוד עם בלון צהוב זה ניסיון כל כך נאיבי וקטן לקוות שהחטופים שלנו יחזרו. פשוט שיחזרו כבר, אי אפשר לסבול את זה יותר", אמר הררי בקול שבור.

הריקוד של דור וג'וליה בגמר, צילום: אורטל דהן