בשידור חי: סנה מ"רוקדים" התעלפה

הרקדנית המקצועית שמפזזת על רחבת הריקודים יחד עם כוכב הריאליטי טל מורד התעלפה בזמן שידור התוכנית

סנה מתעלפת. מתוך "רוקדים עם כוכבים", קשת 12

אמש (רביעי) שודר חצי הגמר השני של תחרות הריאליטי "רוקדים עם כוכבים", בה העפילו ארבעה זוגות לגמר הגדול, ביניהם טל מורד וסנה סוקול. במהלך השידור, ההתרגשות הכניעה את סנה שלא עמדה בלחץ והתעלפה בשידור חי.

סנה מתעלפת בשידור, צילום: מתוך "רוקדים עם כוכבים" קשת 12
הדרמה בשידור חי, צילום: מתוך "רוקדים עם כוכבים" קשת 12
סנה, רגע לפני שהתעלפה, צילום: מתוך "רוקדים עם כוכבים" קשת 12

עלו לגמר

בסיום הדו קרב בין סנה וטל למריאנו אידלמן ורומי נוף, טל וסנה עלו לגמר הגדול וסגרו את רשימת הזוגות שהגיעו לקו הסיום. התקרית שבה סנה התעלפה ארעה שניות אחדות אחרי ההכרזה על ההעפלה שלה יחד עם טל לגמר. 

קשת 12

קיבלה טיפול במקום

נספר כי סנה טופלה מאחורי הקלעים ומצבה טוב. 

הכל בסדר עם סנה | קשת 12

הזוגות הנוספים שעלו לגמר

שלושת הזוגות הנוספים שעלו לגמר יחד עם טל וסנה הם מאיה ולוטם, לינוי ורפאל ודור וג'וליה. גמר "רוקדים עם כוכבים" יתקיים ביום רביעי בשבוע הבא.

סנה וטל מעדכנים אחרי הדרמה

"חברים הכל בסדר איתי. הייתה לי נפילת מתח, זה קורה וזה בסדר, זה הרגע הכי מפחיד בעולם, אבל אנחנו בטוב, אני בטוב, אני מרגישה מדהים ומפה לחדר חזרות", עדכנה סנה אחרי שהתעלפה. בהמשך הודתה לקהל שבסופו של דבר בחר בה ובטל להעפיל לגמר בדו קרב שהתקיים בינם לבין מריאנו ורומי על הכרטיס האחרון לגמר. "אני רוצה להגיד תודה רבה לכולם, אתם הצלתם אותנו". רגע לפני סיום טל הצטרף לדבריה, פרגן לבת זוגו לרחבה והודה גם הוא לקהל. "אני גאה בך", אמר לסנה. "ואנחנו רוצים להגיד תודה רבה באמת לכולם. לקהל שברגע הזה היה איתנו, אוהבים אתכם ומודים לכם". סנה חתמה בקריצה ואמרה: "יאללה, לסטודיו".