מוסד הבשר הוותיק הופך לכשר

המסעדה השוכנת ביפו, וגם השווארמה והקצבייה של קבוצת "איציק הגדול" הופכות כשרות • "מה שהכריע הוא המצב במדינה והחיבור העמוק לארץ ישראל"

מוסד הבשר האהוב הופך לכשר . צילום: דרור ורשבסקי

"איציק הגדול", מוסד הבשר הוותיק שפועל כבר 30 שנים, הופך לכשר. כך הכריזה היום (שני) הקבוצה, שמתפעלת מסעדה השוכנת בכתובת דוד רזיאל 3 ביפו, את דוכן השווארמה שלצידה, ואת Meat Boutique - קצבייה המאפשרת גם רכישת בשר טרי ממכונות אוטומטיות. אלה הושקו ברעש גדול לפני כשנה. העסקים הפכו כשרים בהשגחת הרבנות תל אביב -יפו.

את מסעדת "איציק הגדול" פתח איציק לוזון בשנת 1996 עם בנו עמוס. במהלך השנים הוא המשיך להתרחב ויחד עם שותפו, בן אסולין, פתח לפני כחמש שנים גם את הקצבייה Meat Boutique שמוכרת בשר פרימיום, בשר וואגיו, נקניקים ועוד. "ההחלטה להפוך את עסקי הבשר לכשרים הגיעה לאחר חשיבה ארוכה של איציק, עמוס בנו ובן אסולין. מה שהכריע בסופו של דבר הוא המצב במדינה והחיבור העמוק לארץ ישראל", מסבירים בקבוצה ומוסיפים כי המהלך קרה "מתוך רצון לתת מענה לקהל רחב ככל האפשר ובכלל זה לשומרי הכשרות שלא יכלו עד עכשיו ליהנות מהבשר המובחר מחוות הוואגיו של איציק הגדול". סיבה נוספת, לדברי הקבוצה, היא מגמה הולכת וגוברת של פתיחת מסעדות כשרות על ידי שפים מובילים בארץ.

איציק הגדול, צילום: גדעון מרקוביץ

יש לציין כי "איציק הגדול" מגדל את הבקר במספר חוות גידול שבבעלותו. כלל הבקר הינו מקומי והחוות מנוהלות על ידי קבוצת משקי חזן. מגדלים בהן בקר מגזע וואגיו, הנחשב למעדן ייחודי במסעדות רבות בעולם.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר