השפים החמים בארץ מגיעים לבשל בחוף - ועוד חדשות טעימות

מקום חדש מגיש מנות שף באמצע מסיבה בתל אביב • הפיציולו שבישל במטבח רפאים פתח בר אוכל • מסעדת ההמבורגרים המפורסמת מגיעה לראשונה לשרון • וארוחת בוקר חדשה מול הרי הגלבוע • הנה הדיווחים האחרונים מגזרת האוכל

קומרובסקי, רהב, ביטון ורושפלד. צילום: עוז אוחיון

"דינר פרטי" חדש בתל אביב

JOME הוא מקום חדש וכשר שנפתח בשדרות רוטשילד בתל אביב ומביא לעיר "דינר פרטי". מה זה? "שילוב בין אווירה קלאסית למסיבה טובה", מסבירים במקום. "בתחילת הערב המקום רגוע, מוזיקת דיפ האוס מותאמת לקהל שליו יותר שמחפש אווירה אינטימית ורומנטית. משם לאט לאט המוזיקה מתגברת בסגנון מיינסטרים אלקטרוני ו'גומה' הופכת למסיבה שנמשכת עד לשעות הקטנות של הלילה עם דיג'ייז מובילים". יש לומר שקונספט דומה כבר ניסו באזור השדרה המרכזית בווריאציות שונות, אם ב"מלי מלו" במלון בובו או בג'יה לפני ששינתה כיוון. במהלך השבוע מוגשות במקום מנות שרינג, עליהן אחראי השף, רועי נצר. הן משלבות בין מטבח אסייתי לבין מטבח ים תיכוני ובינהן: גיוזה באק צ'וי תרד, גבינה מלוחה וקציפת ליים (75 שקלים) או סלמון פפאיה עירית אבוקדו קמפיו במעטפת סלמון צרוב פלפל אדום חריף איולי תאילנדי (83 שקלים).

רוטשילד 32, תל אביב - יפו
שני עד חמישי 18:00-02:00, שישי עד כניסת שבת, ושעה אחרי צאת שבת

מנה בגומה, צילום: גיל אבירם

שפים מובילים מבשלים בחופי הארץ

אין ספק שחוף ים עושה תיאבון, והנה עוד סיבה טובה לאכול בו: אירוע חדש בשם "Coast to Coast" מביא ארבעה מהשפים החמים בארץ למתחם בייז חוף הילטון בתל אביב, ששייך לרשת החופים BAYZ-Beach Collection (בייז חוף הילטון ובייז חוף מציצים בתל אביב, בייז פולג בנתניה, ובקרוב גם בייז אילת). השפים שיככבו באירוע יהיו ארז קומרובסקי, שיפתיע בתאריכים 27-28 באוגוסט עם פיוז'ן יפני-תימני; אבי ביטון, שיביא בתאריכים 9-10 בספטמבר טעמים מחופי ספרד; יונתן רושפלד, שיחגוג בתאריכים 17-18 בספטמבר את המטבח המקסיקני; ורז רהב, שיסגור בסטייל בתאריכים 22-23 בספטמבר את האירוע עם מנות בהשראת הריביירה הצרפתית. כל ערב יהיה חגיגה קולינרית עם מנות מיוחדות שמשלבות קוויאר בלוגה יוקרתי וקוקטיילים מפנקים מבית BELUGA.

לפרטים נוספים

רז רהב בחוף, צילום: עוז אוחיון

רשת ההמבורגרים מגיעה לשרון

תושבי השרון ויש לכם קרייב להמבורגר? הנה חדשות. אחרי שלושה סניפים בגוש דן, "פריז טקסס" פותחת מסעדה חדשה במתחם דוד בהוד השרון. תמצאו בו את המנות המושחתות של הרשת, שהקציצה בהן מורכבת מ-16 נתחים שונים של הבקר שכל אחד מהם עובר יישון למשך תקופה שונה, לצד מנות קצבים ותוספות כיפיות.

שדרות הנשיאים 1, הוד השרון

     

הצגת פוסט זה באינסטגרם

           

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎𝙿𝚊𝚛𝚒𝚜 𝚃𝚎𝚡𝚊𝚜 - פריז טקסס‎‏ (@‏‎paris_texas_il‎‏)‎‏

פיצה חדשה בתל אביב

הפיציולו, מעיין שמחה, פתח את "פיצה 180" כמטבח רפאים מיד אחרי אוקטובר 2023 ומאז עשה סיבובים בכל רחבי תל אביב עם משלוחי הפיצה שלו. עכשיו הוא הופך את הפרויקט לבר פיצה אורבני בקינג ג'ורג' פינת שלמה המלך. פיצה 180 זולגת לרחוב עם שולחנות שפזורים על המדרכה ומקומות ישיבה על הספסלים שנמצאים בו. מעיין יצר למקום החדש גם מנות ספיישל, ראשונות וקוקטיילים מרעננים שאפשר ליהנות מהם לצידן.

המלך ג'ורג' 85, תל אביב - יפו
ראשון עד חמישי ושבת 16:00-00:00

פיצה 180, צילום: עוז אוחיון

ארוחות בוקר חדשה בגלבוע

מלון Sheva, ששוכן מול הנוף של רכס הרי הגלבוע, פתח לאחרונה לקהל הרחב ארוחת בוקר עשירה של שף המלון, אליהב כהן. היא מוגשת בסגנון בופה וכוללת חביתות, שקשוקות, גבינות, מגוון סלטים טריים מתחלפים, סוגי קרפצ'יו, מאפים מלוחים ומתוקים, ועוד ועוד… לצד שתייה קלה וקפה ללא הגבלה.

ראשון עד שישי בין 8:00-10:30 160 לזוג שקלים
שבת 8:00-11:00 200 לזוג שקלים
מלון SHEVA מעלה הגלבוע
כשרות צהר

ארוחת הבוקר במלון, צילום: צחי אוכל את ישראל

השטרודל מבארי מגיע למאפיית לחמים

מאז פרוץ המלחמה, מתארח השף קונדיטור, יקי שגיא, מקיבוץ בארי ב"מאפיית לחמים" של אורי שפט, ואופה את הספנקופיטה - מאפה תרד וגבינות. כעת הוא משיק במאפייה את השטרודל מבארי שנחשב לאחד המאפים האהובים על הלקוחות מהעוטף, ועשוי מבצק פילו מגולגל שבתוכו פלחי תפוחי-עץ, קינמון וצימוקים. השטרודל מוקדש לזכרן של שלוש נשות הצוות שלקחו חלק בהכנתו ונרצחו בתאריך 7 באוקטובר: פסי כהן ז"ל, יונה כהן ז"ל ומזי בכר ז"ל. מחיר שטרודל משפחתי בקוטר 24 הוא 95 שקלים וחלק מההכנסות עבורו מועברות ישירות לשיקום הקיבוץ וחבריו. "הזיכרון הראשון שעולה לי מהשטרודל הוא מחזה מקסים, שממש כאילו נלקח מסרט, של נשות הקיבוץ המדהימות שהיו עולות לקונדיטוריה ומכינות בדקדקנות את תפוחי-העץ, כמו שרק הן ידעו, כשברקע מתנגנים צלילים של מוזיקה ארץ-ישראלית", נזכר שגיא.

אורי שפט ויקי שגיא, צילום: דניאל לילה
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר