זוכרים את "לחם חביתה מנתניה"? לא עוד - הוא נפתח במיקום חדש

הכריכים של ויקי עזרא פרצו לתודעה לפני כשנה, לאחר שסינגל קצר על המקום הצנוע הסעיר את הרשת • מאז עבר הדוכן טלטלות ונסגר בשל צו מהמשטרה • כעת הוא מוקם בעיר אחרת

ויקי עזרא. צילום: הילה דודאל

כריכי החביתה של ויקי עזרא, הבעלים של דוכן "לחם חביתה בנתניה" פרצו לתודעה של כולנו בחודש יולי 2023, לאחר שסינגל קצר שפרסם על המקום הצנוע הסעיר את הרשת ואף הושמע לאחר מכן בתחנות הרדיו. מאז הוציאה המשטרה נגד המקום צו סגירה בשל כמה אירועים אלימים שאירעו בו.

כעת מעדכן עזרא, כי הוא פותח מקום חדש במיקום חדש, בעיר חדרה. "לחם חביתה" בחדרה צפוי להיפתח, לדבריו, בתאריך 1 ביולי.

כריכים בדוכן "לחם חביתה" בתל אביב, צילום: הילה דודאל

לפני יומיים (שישי) פרסם אמן החביתות סרטון ריל בחשבון האינסטגרם שלו ממטבח הסניף החדש. "חברים יקרים, לחם חביתה מגיבורי ישראל 24, נתניה, הגיע כפי שרובכם ניחשתם, לעיר חדרה", הכריז עזרא בווידאו שפרסם. הוא הוסיף: "סניף חדרה, בראשון לחודש - פתיחה מסחררת עם כל החביתות שלי, עם השקשוקות שלי, המרגז, הקבב, הנקניק, ירק, פטריות, קישואים, בצל… כל המגוון שלנו. פסטיבל של חביתות הולך להיות בראשון לחודש ברחוב הרברט סמואל 76, חדרה".

     

הצגת פוסט זה באינסטגרם

           

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎לחם חביתה העמוד הרשמי‎‏ (@‏‎lehemhavita‎‏)‎‏

התגובות לא איחרו לבוא ונראה שמשתמע מהן כי הטרנד לאט לאט הלך ושכך: "שמעתי עליו המון, אבל בשביל לחם חביתה אני לא אסע לסוף העולם. תבוא למרכז", כתב אחד הגולשים. אחר הגיב: "הוא עדיין קיים? אנשים עדיין מתלהבים מבגט עם חביתה?". מגיב אחר כתב ש"לא טעים בכלל. לא מבין איך מתלהבים מהמנה הפופולארית שלו". רבים אחרים אחלו לו בהצלחה, נאחל לו גם אנחנו.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר