למרות האנטישמיות הגואה: רשת טלוויזיה בספרד תשדר את הסרט התיעודי על מסיבת הנובה

סרט הדוקו "עוד נחזור לרקוד", העוסק במתקפת הטרור ב-7 באוקטובר בפסטיבל הנובה, נרכש על ידי שתי רשתות טלוויזיה בינלאומיות • הסרט, שביים יריב מוזר, זכה לדירוגים גבוהים ברחבי העולם

מתוך "עוד נחזור לרקוד. צילום: SHAX PHOTOGRAPHY

סרט הדוקו "עוד נחזור לרקוד", העוסק במתקפת הטרור ב-7 באוקטובר בפסטיבל הנובה, נרכש על ידי שתי רשתות טלוויזיה בינלאומיות: Movistar Plus+ הספרדית ו-Paramount + Global הקנדית - כך לפי דיווח של אתר וראייטי.

הסרט התיעודי זוכה הפרסים בהפקתה של מיכל וייץ מ-HSCC ובבימויו של יריב מוזר זכה לדירוגים גבוהים ומשך קהלים צעירים לאחר השקתו ב-Paramount+ בארה"ב, ב-BBC בבריטניה, וב-RTL בגרמניה. הוא ישודר בקרוב גם ברשת Nine באוסטרליה.

Paramount+ האמריקנית השיקה את הסרט ב-24 בספטמבר תחת חסותה של סוזן זירינסקי, נשיאת CBS News לשעבר ומפיקה בכירה ותיקה, המשמשת כעת כנשיאה ומפיקה בפועל של See It Now Studios של Paramount. 

"המחיר האנושי של מה שקרה ב-7 באוקטובר בישראל והמלחמה בעזה היה קטסטרופלי. אנחנו לא יכולים לספר את הסיפור של כולם. הסרט הזה עוסק בצעירים חפים מפשע שנאלצים להילחם על הישרדותם", אמרה זירינסקי בחודש מאי האחרון. 

פוסטר הסרט, צילום: IMDB

הסרט מתמקד בסיפוריהם של יותר מ-12 ניצולים ממסיבת הנובה הזכורה ומשחזר בקפידה את צילומי הווידאו הבלעדיים שלהם יחד עם אלה של התוקפים עצמם ומצלמות האבטחה.

הסרט הוא הפקה משותפת של מספר גורמים וכולל גם מפיקים ישראלים. בין המפיקים: See It Now Studios, SIPUR והמפיק העובדתי Bitachon 365 בשיתוף עם MGM Television ו-HSCC. מפיקים שותפים נוספים כוללים את BBC Storyville, ששידרה את הסרט בבריטניה, ואת ערוץ 8 ב-HOT, ששידר אותו בישראל.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר