אכזבה למעריצים: נטפליקס מבטלת את סדרת הדרמה

העונה הראשונה של "כאוס", שעוסקת באלי המיתולוגיה היוונית, השאירה אותנו בציפייה לעוד, אך ענקית הסטרימינג בחרה לקטוע את המשכה רגע לפני צילומי העונה השנייה • ואיזו סדרה דווקא כן תחודש לעונה נוספת?

נטפליקס. צילום: יח"צ

אכזבה על פסגת האולימפוס. נטפליקס בחרה שלא לחדש לעונה שנייה את "כאוס", הדרמה הקומית בכיכובו של ג'ף גולדבלום שעוסקת באלי המיתולוגיה היוונית על רקע תפאורה מודרנית, ולמעשה ביטלה אותה לאחר שמונה פרקים בלבד.

הסדרה הושקה בסוף חודש אוגוסט ונהנתה מביקורות חיוביות יחסית, אך נראה שהרייטינג ו/או עלויות ההפקה לא הצדיקו את חידושה - מהלך שללא ספק מקומם את המעריצים, שכן הפרק האחרון של העונה הראשונה הסתיים בקליף האנגר.

ג'ף גולדבלום, צילום: GettyImages

את דבר הביטול חשפה דווקא השחקנית אורורה פרינו, שמגלמת ב"כאוס" את אורידיקה (וגם בתו של כוכב "אבודים" הארולד פרינו). בפוסט אינסטגרם שפרינו פרסמה אבל כבר הספיקה להסיר מהרשת, הודתה השחקנית לכל עמיתיה והבהירה כי הביטול מכאיב לה מאוד. מעבר לכך, האתר האמריקני "Deadline" דיווח כי ההכנות לתחילת צילומי העונה השנייה של הסדרה היו בעיצומן, ולכן הצוות קיבל את הבשורה בהפתעה גמורה. בנטפליקס עדיין לא אישרו את הפרטים וטרם הגיבו לפניית "Deadline", אולם האתר מפרסם כי המידע נכון ומהימן.

סדרה נוספת של נטפליקס שדווקא כן תחזור בקרוב לעונה נוספת היא "הדיפלומטית". דרמת המתח הפוליטית בכיכובה של קרי ראסל, שהושקה בשנה שעברה ונחלה הצלחה רבה, ואתמול חשפה ענקית הסטרימינג את הטריילר המלא של עונתה השנייה, שתושק ב-31 באוקטובר.

העונה החדשה תעסוק בהשלכות פיצוץ מכונית התופת בלונדון מסוף העונה הקודמת, כאשר קייט וויילר, שגרירת ארה"ב בלונדון (ראסל), מנסה לפענח מי העומדים מאחורי המתקפה, על רקע רוחות המלחמה בין בריטניה ורוסיה. השחקנית המוערכת אליסון ג'ני ("הבית הלבן", "ממי") מצטרפת לקאסט כסגנית נשיא ארה"ב.

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר