מצאנו לכם את כל הסדרות הכי שוות לצפות בהן בחודש יולי

אמה סטון מקוללת, נטלי פורטמן חוקרת, בטי המכוערת מתקמבקת, אנטוני הופקינס מתנהג כמו רומאי ואפילו הנקניקייה המדברת של סת' רוגן חוזרת • הקיץ התחיל ומביא איתו שלל סדרות לא שגרתיות שיעזרו לנו לשרוד את יולי המהביל • זה מה שמחכה לנו החודש על המסך הקטן

"בטי המכוערת: הסיפור ממשיך" . צילום: יח"צ

10 ביולי

"סאני"(אפל TV פלוס)

מקריפ, מטריד או מצחיק? נסו גם וגם וגם. הקומדיה השחורה "סאני" תשגר אותנו לקיוטו, יפן, שם מתמודדת אישה אמריקנית (ראשידה ג'ונס) עם היעלמות משפחתה בהתרסקות מטוס, ומקבלת במתנה רובוט משונה שאמור לעזור לה להפיג את הבדידות. בהתחלה הגברת לא הכי בעניין של להחליף את אהוביה האבודים במוצר סינתטי, אבל אחרי שמתברר לה שלא אחר מבעלה תיכנת את הרובוט ושהוא עשוי לעזור לה לפצח את התעלומה ולגלות מה עלה בגורל משפחתה, העניינים מקבלים תפנית בלתי צפויה. 10 פרקים, לא כולל סוללות להחלפה.

"הקללה" (HOT)

זוכת האוסקר אמה סטון מככבת בסדרת המתח הסאטירית הזו, ששודרה בארה"ב בסוף השנה שעברה וקיבלה ביקורות מעולות. קצת קשה לתאר מה בדיוק קורה פה במשפט אחד, אבל ננסה בכל זאת: מה קורה כשקללה מסתורית משפיעה לכאורה על מערכת היחסים של זוג נשוי טרי (סטון והיוצר היהודי של הסדרה, ניית'ן פילדר), בזמן שהם מנסים להביא לעולם ילד ומככבים במקביל בתוכנית שיפוץ בתים מקרטעת? בדיוק. 10 פרקים, לא כולל פטיש אוויר, סט דיבלים, לוח סיאנס וסשן טיפול זוגי.

11 ביולי

"מסיבת נקניקיות: פודטופיה" (אמזון פריים וידאו)

סדרת המשך ללהיט האנימציה למבוגרים בלבד מ-2016, מבית היוצר של סת' רוגן וחבריו. לאחר שהצליחו לשרוד את מאורעות הסרט המקורי, פרנק הנקניקייה (רוגן) וידידיו מכל אבות המזון מגיעים לארץ המובטחת ומוצאים בה מפלט ומקלט מבני האדם שזוממים לזלול אותם. החגיגות המופקרות מתחילות, אבל אחרי ששיטפון מציף את גן העדן הגסטרונומי שלהם, נאלצים מוצרי המזון המבועתים לשתף פעולה עם המין האנושי על מנת לשרוד.

מי שצפה בסרט יודע בדיוק למה לצפות, אבל אם טרם התרשמתם מהיצירה השנוייה במחלוקת ההיא, שבהחלט אינה מתאימה לכל טעם, אנחנו ממליצים - סליחה, מפצירים לצפות קודם בטריילר, ללא ילדים בסביבה, כדי להבין מה מתבשל פה. 10 פרקים, לא תקף בעסקיות.

19 ביולי

"אלו שעומדים למות" (אמזון פריים וידאו)

הקולנוען רולנד אמריך, שמתמחה בסרטי מד"ב ואסונות כמו "היום שאחרי מחר", "2012" ו"היום השלישי", מביא למסך הקטן סאגה אפית מושקעת במיוחד על גלדיאטורים ברומא העתיקה. צפו להרבה אקשן אינטנסיבי עם חרבות וסנדלים, מרוצי כרכרות מטורפים וגם לא מעט תככים ואינטריגות מאחורי הפרגוד א-לה "משחקי הכס", באחת הסדרות הכי מדוברות של העונה שעשויה להתגלות כלהיט ענק, אבל מצד שני עלולה לאכזב ולהישכח במהרה. בין השמות המוכרים בתפקידים הראשיים: אנטוני הופקינס כקיסר אספסיאנוס ואיוואן רהון (ראמזי בולטון מ"משחקי הכס", הפעם כדמות יותר סימפטית). 10 פרקים, לא כולל שירותי השחזה.

"בטי המכוערת: הסיפור ממשיך" (אמזון פריים וידאו)

לא נעים להגיד, אבל גם אחרי חצי יובל, בטי עדיין מכוערת בסדרת המשך (נוספת) לטלנובלה הקולומביאנית פורצת הגבולות מ-1999. העלילה מתרחשת כעשרים שנה אחרי מאורעות הסדרה המקורית, כשבטי (אנה מריה אורוסקו, ששבה לגלם את הדמות האייקונית) היא כבר אשת קריירה נחושה, אמא ורעיה. אבל האם בטי עשתה את הבחירות הנכונות בחייה שהובילו אותה עד הלום? האם היא באמת מאושרת? האם היא תצליח לשקם את מערכות היחסים הרעועות שלה עם בתה המרדנית מילה ובעלה ארמנדו (חורחה אנריקה אביו, שחוזר גם הוא)? ולא פחות חשוב - האם נקבל עוד רימייק ישראלי עם אסתי? בכל מקרה, העיקר זה האופי. 10 פרקים, לא כולל המייקאובר המתבקש.

"האישה באגם" (אפל TV פלוס)

על רקע המתיחות הבין-גזעית של בולטימור בשנות השישים, עיתונאית חוקרת שמה לעצמה למטרה לפענח שני מקרי רצח נפרדים: של ילדה בת 11 ושל ברמנית מקומית. המטלה המקצועית הופכת לאובססיה, המציאות מתערפלת ולכו תדעו איך זה ייגמר. נטלי פורטמן מגלמת את העיתונאית מדי שוורץ, ואילו השחקן היהודי ברט גלמן ("דברים מוזרים" וחביב "ארץ נהדרת") הוא בעלה. עוד משתתפים: מוזס אינגרם ("גמביט המלכה") בתפקיד מרכזי שהוא מעין ספוילר ודייוויד קורנסווט - הלוא הוא סופרמן החדש - בתפקיד קטן.

הסדרה מבוססת על ספר מצליח באותו שם שנכתב בהשראת אירועים אמיתיים, ולא פחות חשוב - נוצרה על ידי הבמאית הישראלית-אמריקנית המוערכת עלמה הראל, שביימה והפיקה את כל שבעת הפרקים. כולל הרבה גאווה לאומית.

22 ביולי

"האמת" (HOT)

קצת מורבידיות ואפלוליות סקנדינבית ברשותכם. "האמת" היא דרמת מתח שבדית שזכתה להצלחה מסחררת בארץ המקור שלה, עם נתוני צפייה מרשימים של כעשירית מכלל האוכלוסיה במדינה.

אייריס, שוטרת אלמנה, עוזבת את שטוקהולם לטובת בית הפרברים הפסטורלי של אחותה בדרום שבדיה, ועל הדרך מתמנית לראש צוות חקירה של תיק רצח ישן אשר אירע באזור. האם הטראומה האישית של אייריס ויחסיה המורכבים עם אחותה יפריעו לה להתמקד בחקירה? ברור שכן, וזה כל הכיף. רבע ספוילר: ההצלחה עשתה את שלה והעונה השנייה של "האמת" כבר בדרך. 6 פרקים, לא כולל כיסא של איקאה לשבת על הקצה שלו.

25 ביולי

"דקאמרון" (נטפליקס)

סקס, הפקרות מוסרית משוועת ואווירת סוף קורס טוטאלית על רקע מגפת הדבר שמתפשטת באיטליה במאה ה-14. קבוצת אצילים ומשרתים מנסה להתחמק מהמגפה ופורשת לבית כפרי מרוחק ומפואר בטוסקנה, אך כפי שניתן לראות בטריילר הפרובוקטיבי, העסק מתחיל לא רע אבל ככל הנראה נגמר איום ונורא. הסדרה נוצרה בהשראת הקובץ הספרותי הידוע באותו שם שנכתב באותה תקופה, מה שאמור לתת לכם כיוון לאן זה הולך ומה הווייב. 8 פרקים, לא כולל שירות חדרים.

חוזרות ושוות

העונה השנייה של "ראשון בזירה" תרד לשטח לפני כולם ב-4 ביולי ב-yes; החלק השני של העונה השלישית של "בית ספר יסודי אבוט" לא דופק חשבון לחופש הגדול ב-10 ביולי בדיסני+; העונה השלישית של "ויקינגים: ולהאלה" תצבע לבלונד ב-11 ביולי בנטפליקס; העונה השלישית של "הדוב" סוף סוף תפתח שולחן ב-17 ביולי בדיסני+; החלק הראשון של העונה השישית והאחרונה של "קוברה קאי" ייתן בראש בנטפליקס ב-18 ביולי; העונה השנייה של "התיבה" תעשה לכם נוח ב-18 ביולי ב-yes; העונה השנייה של "ויל טרנט" תחשוף את האמת ב-24 ביולי בבדיסני+; והעונה ה-12 של "פיוצ'רמה" תחזור לעתיד ב-29 ביולי בדיסני+.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר