רייטינג אירוויזיון: 31%, שהם 981 אלף איש, צפו בגמר תחרות השירה האירופית ששודר אמש (שבת) בכאן 11.
ניתן לקבוע כי חרף השעה המאוחרת, מדובר בנתון גבוה מאוד. בביצוע של נועה קירל, הנציגה הישראלית, צפו 38.7%, שהם 1.2 מיליון צופים. רגע השיא במשדר עומד על 39.2% רייטינג וגם הם במהלך הביצוע של קירל. 34.3% צפו בביצוע של לורין השבדית, שלבסוף קטפה את המקום הראשון בתחרות.
יצוין גם כי פלטפורמת ההמלצות Outbrain, ענקית ההייטק הישראלית העובדת עם אתרי התוכן הגדולים בעולם ובאירופה, התגייסה לסייע לקידום החשיפה של "יוניקורן" של נועה קירל בקרב הקהל האירופי, תוך התמקדות במדינות איטליה, ספרד, צרפת, בריטניה, גרמניה, מלטה, לטביה סרביה וקרואטיה.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו