הצלחה מפלצתית: "סיפורו של ג'פרי דאהמר" חודשה לשתי עונות נוספות

מיני סדרת הלהיט של ריאן מרפי חודשה לשתי עונות נוספות בנטפליקס, והיא לא היחידה •אבל איך בדיוק לנוכח הסיום הסגור? כל הפרטים כאן

אוון פיטרס בסדרה "מפלצת: סיפורו של ג'פרי דאהמר", צילום: באדיבות נטפליקס

לזה קוראים הצלחה מפלצתית כפולה ומכופלת: "מפלצת: סיפורו של ג'פרי דאהמר", סדרת הלהיט של היוצר ריאן מרפי בנטפליקס, ששברה שיאי שצפייה והפכה לסוג של תופעה תרבותית בחודשיים שחלפו מאז שהושקה, חודשה לשתי עונות נוספות. אבל איך בדיוק ממשיכים את סיפורו של הרוצח הסדרתי האכזר?

"יותר משלוש שנות מחקר". "מפלצת: הסיפור של ג'פרי דאהמר", צילום: נטפליקס

הנה הטוויסט: לא ממשיכים, אלא מתמקדים באישיות ידועה לשמצה אחרת. בדומה ל"אימה אמריקאית", סדרה נוספת של מרפי שפיצחה את הנוסחה, גם "מפלצת" תהפוך לאנתולוגיה עונתית, כשכל מקבץ פרקים נוסף שלה "יגולל סיפור של דמות מפלצתית אחרת שהשפיעה על החברה", לדברי נטפליקס. באילו דמויות מצמררות מדובר בדיוק? זהותן טרם נחשפה, אבל אנחנו בטוחים שכבר יש למרפי ושות' כמה רעיונות בראש.

רילוקיישן לרחוב אלם. "הצופה", צילום: נטפליקס

כמו כן, למקרה שהחידוש של "מפלצת" לא הספיק לכם, אולי תרצו לדעת שגם "הצופה", הסדרה החדשה השנייה שריאן מרפי השיק בשבועות האחרונים בנטפליקס, חודשה אף היא לעונה שנייה. "הצופים לא מסוגלים להסיר את העיניים שלהם מ'מפלצת' ומ'הצופה'", אמרה בלה בג'ריה, מנהלת תחום הטלוויזיה הגלובלית של נטפליקס.

"דאהמר" (מימין) לצד "הצופה", צילום: באדיבות נטפליקס

"הצוותים של ריאן מרפי ואיאן ברנן ב'מפלצת', יחד עם (המפיק; ד.פ) אריק ניומן ב'הצופה', שבו את ליבם של הצופים בכל רחבי העולם והפכו לסנסציות תרבותיות בזכות קולו המקורי והייחודי של ריאן. אנחנו נרגשים להמשיך את הסיפורים שמתרחשים ביקומים האלה", היא סיכמה.

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר