אוון פיטרס בסדרה "מפלצת: סיפורו של ג'פרי דאהמר" | צילום: באדיבות נטפליקס

מפלצת אמיתית: הסדרה על ג'פרי דאהמר שוברת שיאים

המיני-סדרה המדוברת הפכה לאחת הסדרות הנצפות ביותר אי פעם של נטפליקס והגיעה למקום גבוה מאוד מבין כל הסדרות דוברות האנגלית הנצפות אי פעם של שירות הסטרימינג • איזו תוכנית היא בכל זאת לא הצליחה לעקוף?

שוברת שיאים: שבועיים בלבד חלפו מאז נטפליקס העלתה את המיני-סדרה על הרוצח הסדרתי והקניבל ג'פרי דאהמר, וכבר התוכנית שוברת שיאים. "מפלצת: הסיפור של ג'פרי דאהמר" צברה 299.84 מיליון שעות צפייה בשבוע הראשון לשידור שלה.

הנתון המדהים מציב את הסדרה כתוכנית השנייה הנצפית ביותר מבין תוכניות דוברות האנגלית של שירות הסטרימינג הענקי בשבוע הראשון לשידורה, כשבראש עומדת העונה הרביעית של "דברים מוזרים", שכזכור, פוצלה לשני חלקים – מה שהעניק לה יתרון גדול על מתחרותיה.

למרות ש"מפלצת" לא הגיעה לפסגה בין הסדרות דוברות האנגלית של נטפליקס, בזמן הקצר שעבר מאז עלתה לשידור היא הספיקה להגיע למקום התשיעי מבין כל הסדרות דוברות האנגלית הנצפות אי פעם של שירות הסטרימינג, כשהיא לא נמצאת הרחק מאחורי המקום השמיני. המספרים העצומים האלו לא מפתיעים, שכן הסדרה השיגה 196.2 מיליון צפיות כבר בשבוע הראשון שלה לשידור – נתון הפתיחה הגבוה ביותר אי פעם לסדרה של נטפליקס בכל השפות.

כזכור, הסדרה של הבמאי והיוצר ריאן מרפי עוקבת אחר הרוצח הסדרתי ג'פרי דאהמר (בגילומו של השחקן זוכה פרס האמי אוון פיטרס), שפיתה, רצח ואכל 17 גברים במהלך השנים 1991-1978. הסדרה אמנם קיבלה ביקורות מעורבות, אך נתוני הצפייה בה מוכיחים כי מדובר בהצלחה ענקית – וכך עולה גם מהשיחות הקיימות אודותיה ברשתות החברתיות.

אוון פיטרס ב"מפלצת: סיפורו של ג'פרי דאהמר", צילום: באדיבות נטפליקס
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו