הטלוויזיה היא קופסת קסם: תכניסו לתוכה שתי נשים שייאבקו ביניהן על תואר אשת המכירות הגרועה בעולם, ועדיין נקבל תוכנית טלוויזיה שבנויה אך ורק על תוכן פרסומי. זו כל המהות של "המתכון לחיים יפים", תוכנית הקרינג' שמנחות מיכל הקטנה והמאסטר שפית ונסה וידל אביטן.
מדי שישי בצהריים הן אורזות מזוודות טרולי ריקות ונוסעות לבית מלון אחר. "החופשה השבועית שלנו", הן מכנות את הפורמט, ואז מנסות למכור כל מה שנקלע לידיהן. שלשום התארחו השתיים במלון ירושלמי, והתאמצו להוכיח ששווה להתאכסן שם. לכן צילמו סרטון תדמית בספא, חיפשו אטרקציות בסביבה ודקלמו את הדיאלוגים הכי קרינג'יים שנכתבו אי פעם, בתוספת מבטי זימה של ונסה לעבר המצלמה.
למעשה, מדובר ב־50 דקות של פרסומת, שמדי פעם נעצרה לצורך מקבץ פרסומות רגיל. בשלב מסוים הן נכנסו למטבח המלון כדי לבשל דגים של רמי לוי ועטפו אותם בניילון נצמד של חברה מסחרית. הן דחפו הכל לבלנדר שנתן חסות, טפטפו קצת שמן זית מסוג מסוים, הדגישו את איכויות הסיר שבישלו בו, ושפכו תבלינים, עגבניות מיובשות ואפילו קרם סומסומיה - כולם ממותגים ומאוד מומלצים לטענתן. "ברשותכם, אני רק אנגב את הידיים", אמרה לפתע מיכל הקטנה והציגה את מגבוני הנייר.
בהמשך קידמו מופע זוגי של עודד מנשה ועדן הראל, ועשו עוד דברים שבגללם אמרה מיכל: "אני חייבת לנגב את הידיים, יש לי מחלת ניקיון". לסיום גם שיווקו קרם פנים.
לכאורה, הכל לגיטימי כשמתנוסס בגלוי הסמל שמעיד על "תוכן פרסומי", אך אין שום תחכום בתוצרת. אולי כל אחת מוכשרת בתחומה, אבל כשהן מנסות למכור את כל המוצרים הנ"ל, זה עלוב וחלקלק. חוץ מזה, האם מיכל הקטנה ראויה להגיש תוכנית פרסומית על חופשות בארץ, כשהיא נשואה לבעל רשת מלונות שמעניקה חסות לתוכנית? האם זה הופך אותה למומחית בתחום החופשות, או רק מדגיש את היותה בעלת אינטרסים עסקיים בתוכן שהיא משווקת לצופים?
"המתכון לחיים יפים", רשת 13
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו