קייטי פרי בת 40: השערוריות הגדולות של הכוכבת

הזמרת האמריקנית תיכנס לעשור החמישי בחייה בסוף השבוע, זמן מושלם להיזכר בסקנדלים שליוו את הקריירה הענפה שלה • מהריב עם טיילור סוויפט ועד העבודה עם המפיק שהואשם בתקיפה מינית - קבלו את כל הסיפורים

ניסתה לצאת ידי חובה מכל הכיוונים. קייטי פרי. צילום: רויטרס

בסוף השבוע הקרוב, קייטי פרי תחגוג את יום הולדתה ה-40. כשהיא מנהלת זוגיות פוטוגנית עם אורלנדו בלום, מגדלת את בתם המשותפת דייזי ונהנית מ-340 מיליון דולרים בעו"ש, נראה שיש לה הרבה דברים להודות עליהם.

מצד שני, הקריירה הענפה של פרי כללה לא מעט שערוריות. חלקן היו מתוקשרות יותר, אחרות פחות, אבל דבר אחד היה בטוח: מדובר באישה שעשויה טפלון, כי שום דבר לא נדבק והיא נשארת אחת הנשים האהובות בעולם. קבלו את הסקנדלים הגדולים.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Taylor Swift Brasil (@taylorswiftbrazilians)

עד שנת 2013, פרי וטיילור סוויפט היו חברות טובות. אלא שאז עבר ביניהן חתול שחור. בהמשך התברר שזה קרה כי קייטי ניסתה לגנוב רקדנים מסיבוב ההופעות של טיילור, כדי שהם יופיעו איתה. סוויפט, בחורה שכולה פרופורציות, הוציאה את השיר "Bad Blood" שנכתב, לכאורה, על הסכסוך המתוקשר.

גם השיר "Swish Swish" של פרי נכתב, ככל הנראה על הריב המשעמם. בשנת 2018, בערב בו סוויפט פתחה את סיבוב ההופעות Reputation, היא קיבלה חבילה מפרי, ששלחה לה מכתב התנצלות וענף של זית, שהוגש לשלום. מאז השתיים חזרו להיות בסטיז, כולל הבלחות הדדיות בהופעות זו של זו.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by MTV Sur 🌈 (@mtvsur)

הנישואים של פרי לקומיקאי והשחקן הבריטי ראסל בראנד, היו רכבת הרים של ממש. השניים התארסו אחרי שלושה חודשי זוגיות ונישאו בטקס מפואר בהודו פלוס קעקוע משותף, אקט שמבטיח פרידה בוודאות של 100%. 

זמן קצר אחרי שנישאו, החלו בעיות בחיי הנישואים. הריבים ביניהם כיכבו בסרט התיעודי "Part of me", שליווה את סיבוב ההופעות שלה והציג אותה בוכה בחדר ההלבשה יותר מפעם אחת. בראנד הודיע לה שהוא רוצה להתגרש בהודעת טקסט שנשלחה בסוף שנת 2011 ובראיונות שהעניקה, סיפרה פרי שמצבה היה רע: "חטפתי מכה רצינית, לא יצאתי מהמיטה שבועיים. זה כאב מאוד", אמרה בראיון לאתר Sunday Times.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Quién (@quiencom)

בהמשך, סיפרה על הסיבה העיקרית לפרידה: "יש גברים שטוענים שהם תומכים ודוגלים בשיוויון במערכות היחסים שלהם, אבל כשהם מקבלים שיוויון הם לא מצליחים להתמודד. היה לו קשה עם ההצלחה שלי ועם העובדה שבסיבוב ההופעות שלי, אני הבוסית. זה הוביל לאווירה שתלטנית ופוגעת מאוד", אמרה בראיון ל"Vogue". בשנה שעברה, בראנד הואשם בפומבי על ידי חמש נשים שונות באונס, תקיפה מינית והתעללות רגשית.

בשנת 2018, דוגמן בשם ג'וש קלוס האשים את פרי בהתנהגות מינית בלתי הולמת. קלוס, שכיכב לצד הזמרת בקליפ לשיר "Teenage Dream", סיפר על תקרית שאירעה במסיבה: "היא הורידה את המכנסיים והתחתונים שלי מול שני חברים שלה, כדי שיוכלו לראות את איבר המין שלי. האם יש דבר משפיל יותר מזה?".

אחרי הווידוי של הדוגמן, העיתונאית ומגישת הטלוויזיה הגיאורגית טינה קנדלקי חלקה שגם היא עברה חוויה מפוקפקת עם פרי. לדבריה, הן בילו באותה מסיבה והזמרת, שהייתה שיכורה מאוד, נגעה בה וניסתה לנשק אותה בניגוד לרצונה. פרי עצמה התייחסה להאשמות נגדה, אבל לא אישרה או הכחישה שהאירועים אכן קרו.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Dish Nation (@dishnation)

בחודש שעבר, פרי עשתה קאמבק. אלבומה האחרון "Smile" יצא לפני ארבע שנים ועבר נצח מאז שהיא שחררה להיט של ממש, אבל נראה שאת הניסיון הנוכחי אפשר להכתיר ככישלון מפואר. כשהזמרת התחילה לקדם את הסינגל  "Women's World"', התברר שאחד המפיקים איתם עבדה על האלבום הוא ד"ר לוק.

בשנת 2014, הזמרת קאשה האשימה את המפיק בכך שסימם ואנס אותה. אחרי מאבק משפטי שנמשך למעלה מעשור, הם הגיעו לפשרה מחוץ לכותלי בית המשפט. בזמן שפרי שרה על אחווה נשית, היא לא היססה לשתף פעולה עם אדם שהואשם על ידי קולגה באונס.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Stereogum (@stereogum)

פרי התארחה בפודקאסט "Call her daddy" ונשאלה על הבחירה התמוהה לשתף פעולה עם המפיק המפוקפק, אבל התחמקה מאוד לא באלגנטיות: "הוא אחד מיני רבים ששיתפתי איתם פעולה. זה בא ממני, כתבתי את השירים האלה מניסיון החיים שלי והוא היה שם להקל עלי". לא קול, קייטי.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר