הסכסוך עולה דרגה: זה המפורסם שיפיק סדרה על פאף דדי בנטפליקס

לאחר שהראפר האמריקני שון קומבס נעצר בניו יורק והואשם בשלוש עבירות, כעת הפרשה המתוקשרת מגיעה לענקית הסטרימינג • המפיק של סדרת הדוקו הוא 50 סנט - שאמר: "זהו סיפור המשתרע על פני עשרות שנים"

שון קומבס (פאף דדי), ב-2018. צילום: AP

לאחר שהראפר האמריקני שון קומבס (פאף דדי) נעצר בניו יורק והואשם בשלוש עבירות בשבוע שעבר, כעת הפרשה המתוקשרת מגיעה לנטפליקס במסגרת סדרת דוקו חדשה אודותיו.

כאמור, קומבס בן ה-54, בין האמנים המצליחים בתחומו, הואשם בשלוש עבירות שונות: קשירת קשר לסחיטה באיומים, סחר במין באמצעות הפעלת כוח, בכפייה או במרמה ושידול לזנות. הוא טען לחפותו, אך נשאר במעצר לאחר שבקשת השחרור בערבות שלו נדחתה בדיון הערעור.

שון "פאף דדי" קומבס, צילום: AP

קומבס הואשם גם בתקיפות מיניות, ניצול עובדים, התעללות, איומים בסחיטה, גרימת מצוקה נפשית בכוונה ועוד, במספר תביעות נוספות שהוכיחו כי ככל הנראה התרחשו תקריות רבות מסוג זה.

סדרת הדוקו החדשה אודותיו, שתעלה בנטפליקס, הופקה על ידי לא אחר מאשר הראפר המפורסם 50 סנט, שידוע בתור אחד המבקרים הגדולים ביותר של קומבס. זהו האישור הרשמי הראשון של נטפליקס למעורבותה בסדרה, אם כי 50 סנט דיבר על הפרויקט עם The Hollywood Reporter ביולי.

50 סנט, צילום: AP

"זהו סיפור עם השפעה אנושית משמעותית. זהו נרטיב מורכב המשתרע על פני עשרות שנים, לא רק הכותרות או הקליפים שנראו עד כה", אמרו 50 סנט ומנהלת הפרויקט אלכסנדריה סטייפלטון בהצהרה לאתר וראייטי.

"אנחנו נשארים איתנים במחויבות שלנו לתת קול לחסרי הקול ולהציג נקודות מבט אותנטיות וניואנסים. למרות שההאשמות מטרידות, אנו קוראים לכולם לזכור שהסיפור של שון קומבס אינו הסיפור המלא של ההיפ הופ והתרבות שלו. אנו שואפים להבטיח שפעולות אינדיבידואליות לא יאפילו על התרומות הרחבות יותר של התרבות".

קומבס צפוי למאסר עולם אם יורשע בגין כתב האישום שלו במחוז הדרומי של ניו יורק בסעיפים של קשירת קשר, סחר במין והובלה לעיסוק בזנות.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר