לא רק אואזיס: המעריצים זועמים על להקת גרין דיי

לאחר סערת תמחור הכרטיסים של ההכב הבריטי, להקת הפאנק-רוק האמריקנית מוצאת את עצמה במרכזה של שערורייה דומה כשברקע חברת מכירות הכרטיסים טיקטמאסטר • "לא הגיוני ואליטיסטי"

גרין דיי ב-2009 (ארכיון). צילום: GettyImages

יוקר המחייה כנראה לא מעניין במיוחד את חברות מכירות הכרטיסים שממשיכות לגזור קופון על חשבון העו"ש של חובבי מוזיקה ברחבי העולם.

לאחר סערת תמחור הכרטיסים להופעות האיחוד של הלהקה הבריטית המצליחה אואזיס, גם להקת הפאנק-רוק האמריקנית המצליחה גרין דיי, מוצאת את עצמה במרכזה של שערוריית "תמחור כרטיסים דינאמי" כשברקע חברת מכירות הכרטיסים טיקטמאסטר.

גרין דיי מצאה את עצמה במרכזה של שערוריית "תמחור כרטיסים דינאמי", צילום: GettyImages

מעריצי גרין דיי הזועמים הציפו את הרשתות החברתיות בפוסטים וציוצים כועסים התוקפים את מדיניות המחירים של טיקטמאסטר לקראת סיבוב ההופעות האוסטרלי של הלהקה, כאשר הכרטיסים עולים יותר מ-500 דולרים.

בשבוע שעבר הודיעה הלהקה האמריקנית שהיא תביא את סיבוב ההופעות שלה "Saviors" לאוסטרליה במרץ 2025, זאת לאחר שהבטיחה לחזור למדינה שנה קודם לכן. עם זאת, המעריצים לא מרוצים ממודל התמחור הדינאמי של טיקסמאסטר שמוביל לכך שהמחירים עולים בהתאם לביקוש, כשהכרטיסים הזולים ביותר להופעה עולים קצת יותר מ-200 דולר בעוד שמחירו של כרטיס למקום ישיבה מגיע כיום ל-500 דולר. "לא הגיוני ואליטיסטי", צייץ בזעם גולש ואילו אחר הוסיף: "התמחור הדינאמי הוא שערורייתי". מעריצים נוספים הוסיפו: "על הממשלה לעצור את זה" ו"דגל אדום".

בילי ג'ו ארמסטרונג, סולן גרין דיי, צילום: Getty Images

בילי ג'ו ארמסטרונג, מייק דירנט וטרה קול, שהופיעו באוסטרליה בשנת 2017, יפתחו את החלק האוסטרלי של הסיבוב באצטדיון Marvel שבמלבורן ב-1 במרץ, ולאחר מכן ימשיכו לאצטדיון Engie שבסידני ב-3 במרץ ולאצטדיון CBUS Super  ב-5 במרץ, במסע ההופעות שיציין 30 שנה לאלבום הפריצה שלהם "Dookie".

"אוסטרליה תמיד הייתה תחנה גדולה עבורנו", אמר הבסיסט דירנט לאתר הדיילי טלגרף ביום חמישי. "אני מרגיש שאתם באמת מבינים רוקנרול, וזה נהדר להיות סביב אנשים שחוגגים את הרוקנרול ויש להם כל כך הרבה גיבורים גדולים בתחום".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר