תמיד יש מישהו בבית: אל תיפרדו מספיידרמן כל כך מהר

חברת סוני הודיעה כי תפיק לפחות עוד שלושה סרטים בסדרה בכיכובו של גיבור העל האהוב • אבל מי יגלם בהם את איש העכביש?

ספיידרמן, צילום: ללא קרדיט

חברת "סוני" אישרה היום (שני) כי בכוונתה להפיק לפחות עוד שלושה סרטים בסדרת סרטי ספיידרמן של "מארוול" אחרי "ספיידמן: אין דרך הביתה", שייצא בחודש הבא.

בכך הרגיעה החברה את חששותיהם של חובבי קומיקס וסרטי סופר גיבורים ברחבי העולם, שמא הסרט החדש יהיה האחרון לגולל את עלילותיו של איש העכביש.

בראין שהעניקה איימי פאסקל ל"פנדנגו", סיפרה מפיקת הסרט כי שלושה סרטים נוספים מתוכננים לצאת בוודאות בכיכובו של ספיידרמן הנוכחי - טום הולנד. "זה לא הסרט האחרון שאנחנו הולכים לעשות עם 'מארוול', זהו לא סרט ספיידרמן האחרון", אמרה.

ספיידרמן: אין דרך הביתה - טריילר חדש. קרדיט: יח"צ

"אנחנו מתכוננים להפיק את הסרט הבא בסדרה יחד עם טום הולנד ו'מארוול'. אנחנו מסתכלים על כך כרצף של שלושה סרטים ואנחנו עומדים להיכנס לתהליך עשייתם של השלושה".

"ספיידרמן: אין דרך הביתה" מתוכנן לעלות לאקרנים ב-15 בדצמבר בבריטניה וב-17 בדצמבר בארה"ב. בעוד לא ידועים פרטים רבים מדי לגבי המתרחש בו, הולנד (המגלם כמובן את הגיבור פיטר פארקר) סיפר לאחרונה בראיון למגזין GQ כי הייתה לו השפעה על האופן בו הסרט הסתיים. זאת לאחר שלא התרשם במיוחד מהסוף המקורי אותו קרא בתסריט. "זה באמת קורה? זה מטורף", סיפר השחקן הבריטי על התגובה שלו לסוף המתוכנן. "ניסיתי (לשחק אותו),עד שעצרתי ואמרתי 'אני מצטער, אני פשוט לא מאמין למה שאני אומר'. הבמאי ג'ון וואטס ואני ישבנו יחד, עברנו על התסריט והמצאנו רעיון חדש לסיום. אחר כך הצענו אותו לכותבים, הם כתבו אותו מחדש והכל עבד נהדר".

בעוד התבשרנו כי עוד שלושה סרטי ספיידרמן מתוכננים ליציאה בעתיד, ייתכן מאוד שהולנד לא יהיה השחקן שיגלם אותו עוד. "אולי זה הזמן עבורי להמשיך הלאה", אמר בראיון. "מאז שלוהקתי כספיידרמן לא לקחתי הפסקה. אני מוצא את עצמי מתקשר לאבא שלי, ומבקש שיסביר לי איך עושים דברים שאני ללא ספק צריך לדעת לעשות לבד. 'אבא, איך אני מפעיל את מכונת הכביסה?'....זה מצב מאוד מוזר. בשש השנים האחרונות בחיי תמיד הייתה לי עבודה לעשות. זה קצת מאיים אבל גם מאוד מרגש".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר