האם נבל-העל המיתולוגי של מארוול חוזר?

לפי מקור שנחשב מהימן, השחקן ג'וש ברולין, שמגלם את ת'אנוס, מנהל עם האולפנים מגעים מתקדמים לטובת קאמבק בלתי נמנע בסרט "הנוקמים: מלחמות סודיות", שעתיד לעלות לאקרנים במאי 2027 • וגם: שבעת הסרטים הבאים של מארוול לשנים הקרובות שקיבלו תאריכי השקה רשמיים

ת'אנוס. צילום: יח"צ

האם ת'אנוס, נבל-העל המיתולוגי של מארוול שעשה לנוקמים חיים קשים והעלים חצי עולם במשך חמש שנים, עדיין לא אמר את המילה האחרונה שלו? לפי שמועות עקשניות שמגיעות מגורם אמין ומוכח למדי, התשובה היא חיובית.

משתמש ה-X MyTimeToShineHello, שבדרך כלל מספק סקופים מבוססים בכל הקשור ליקום הקולנועי של מארוול, דיווח בימים האחרונים כי השחקן ג'וש ברולין, שמגלם כמובן את ת'אנוס, מנהל עם האולפנים מגעים מתקדמים לטובת קאמבק בלתי נמנע בסרט "הנוקמים: מלחמות סודיות" ("Avengers: Secret Wars"), שעתיד לעלות לאקרנים במאי 2027. אבל מכיוון שת'אנוס מצא את מותו ב"הנוקמים: סוף המשחק" (2019), נשאלת השאלה איך הנבל הסגלגל יחזור לחיים. ההשערות הן כי מדובר בווריאציה כלשהי מיקום מקביל, ולא בת'אנוס "המקורי" שכבר לא בחיים.

ג'וש ברולין, צילום: יוטיוב

אף שפרטי העלילה של "מלחמת סודיות" טרם נחשפו, אם הסרט יישאר נאמן למקביל הקומיקסי שלו, היא תעסוק במיטב הגיבורים והנבלים של מארוול שנשלחים ל"כוכב מלחמה" (Battleworld) לקרב על כל הקופה. יש להניח שנפגוש שם דמויות רבות מיקומים מקבילים (מישהו אמר דדפול?), וכך ישתלב ת'אנוס במערכה. למרות שאנחנו לא נוהגים לקדם שמועות, המידע ש-MTTSH מספק מתברר לא פעם כנכון, ולכן לא נמהר לשלול את הסקופ הנוכחי שלו.

מעבר לכך, מארוול כבר הוכיחו לאחרונה שהם מסוגלים להכל אחרי שבחרו להחזיר לעניינים את רוברט דאוני ג'וניור כנבל דוקטור דום (שלכאורה לא יהיה וריאציה מיקום מקביל של איירון מן / טוני סטארק, אבל נחיה ונראה) בסרט "הנוקמים: דומסדיי", כך שבהחלט לא מדובר בתקדים.

הגיבורים באים

לסיום, וכדי להפיג מעט מהבלבול, אלה שבעת הסרטים הבאים של מארוול שעתידים להגיע למסכים בשנים הקרובות וקיבלו תאריכי השקה רשמיים:

* "קרייבן הצייד" (13 בדצמבר 2024): אמנם סרט של סוני שמתרחש בעולם של ונום (ומורביוס ושות'), אבל לא נופתע אם יהיה בו לפחות אזכור ליקום ה-MCU הראשי.

* "קפטן אמריקה: עולם חדש מופלא" (14 בפברואר 2025): הריסון פורד הופך לענק האדום ושירה האס מצטרפת ל-MCU, כאשר סאם וילסון (אנתוני מאקי) יוצא למשימת הסולו הקולנועית הראשונה שלו כגיבור-העל הפטריוטי.

* "ת'אנדרבולטס" (1 במאי 2025): מפגש פסגה בין כמה גיבורים מחוספסים ואנטי גיבורים נרגנים כמו חייל החורף, האלמנה השחורה, השומר האדום ואחרים.

"ארבעת המופלאים: צעדים ראשונים" (25 ביולי 2025): ניסיון נוסף להעניק למשפחה הראשונה של מארוול סרט הולם, שהפעם יהיה חלק מה-MCU.

* "הנוקמים: דומסדיי" (1 במאי 2026).

* סרט סולו רביעי לספיידרמן של טום הולנד (24 ביולי 2026).

* הנוקמים: "מלחמות סודיות" (7 במאי 2027).

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר