אנג'לינה ג'ולי. צילום: GettyImages

"היא משוגעת": בכירים בהוליווד יוצאים נגד אנג'לינה ג'ולי

השחקנית המפורסמת הפכה לכוכבת פסטיבל הסרטים בוונציה בזכות תפקידה הראשי בסרט "מריה" • למרות המחמאות, יש עדיין אנשי תעשייה שטוענים כי מעמדה של ג'ולי אינו ברור, והאשם הוא מאבק הגירושים המלוכלך מול בראד פיט

[object Object]

לאחר שמונה שנים של מאבק גירושים מהמרים והמכוערים ביותר בהוליווד, הופיעה בשבוע שעבר אנג'לינה ג'ולי על השטיח האדום והפכה לכוכבת פסטיבל הסרטים בוונציה בזכות תפקידה הראשי בסרט "מריה", ביוגרפיה על הדיווה האופראית מריה קאלאס בימיה האחרונים בפריז. הסרט, שמייצר כבר דיבור על זכייה באוסקר נוסף על כישורי המשחק והשירה המופלאים שהפגינה ג'ולי, הוגדר על ידי מגזין וראייטי כ"ראשון מזה שנים הראוי לכשרונה".

כזכור, בשנים האחרונות שמה של ג'ולי נקשר בעיקר בפרויקטים הומניטריים כפעילת זכויות אדם נלהבת ופחות בעשייה קולנועית (אם לא מחשיבים את "מליפיסנט: אדונית הרשע" משנת 2019 בו כיכבה וגם הפיקה) כשאת מרבית הכותרות ייצרה כאמור בהקשר של מאבק הגירושים עתיר ההשמצות שהיא מנהלת מול בראד פיט מאז 2016.

אנג'לינה ג'ולי בפסטיבל הסרטים בוונציה, צילום: EPA/ETTORE FERRARI

ביוני האחרון, רשמה ג'ולי סוג של קאמבק מקצועי כשזכתה בפרס הטוני הראשון שלה כמפיקת המחזמר "The Outsiders" בברודווי, וכתבה וביימה את דרמת המלחמה "Without Blood" בכיכובה של סלמה הייק שהקרנת הבכורה שלה תיערך היום (ראשון) בפסטיבל הסרטים בטורונטו, כשהייק הגדירה את ג'ולי "הבמאית הטובה ביותר שעבדתי איתה".

למרות המחמאות והחיבוק המחודש שהיא זוכה לו כביכול עם חזרתה לעשייה הקולנועית, יש עדיין אנשי תעשייה שטוענים כי מעמדה של ג'ולי אינו ברור, והאשם הוא מאבק הגירושים המלוכלך מול פיט (שעיקרו משמורת על ששת ילדיהם והיקב המשותף שלהם) שהפך אותה בעיני רבים לאישיות בעייתית. "היא לא חסרת כישרון", אמר מפיק הוליוודי בכיר שביקש לא לחשוף את שמו בראיון לאתר הפוסט. "היא קצת משוגעת. זה נורא מה שהיא עשתה לבראד פיט כשהיא האשימה אותו בהכאת הילדים. מכבדים אותה, אבל היא משוגעת".

"אני לא מבינה את הטירוף שקורה בינה לבין פיט", צילום: AP

פגי סגל, אשת יחסי ציבור וותיקה בתעשייה, הוסיפה ואמרה כי המאבק בינה לבין פיט הוא טירוף, אך ביקשה לסייג את תדמית המרשעת שהוצמדה לג'ולי על ידי רבים. "יש לה תחייה גדולה עכשיו ואני שמחה עבורה", אמרה סגל המכירה את ג'ולי יותר משני עשורים. "מדובר באחת הנשים היפות בעולם. למרות שהיא עשויה להיראות בלתי נגישה או קרה, אם תתחילו לגרד את פני השטח תגלו אדם נהדר וחביב עם חוש הומור מצוין על עצמה. אני באמת לא מבינה את הטירוף הזה שקורה בינה לבין פיט. זה מוריד מהערך של שניהם, ואני מקווה שהם ישימו את זה מאחוריהם כי היא פצצה וכישרון אמיתי ולא צריכה שכל זה יפריע לה".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו