DC חושפים: זהו סופרמן החדש

בציוץ שזכה לחמישה מיליון שיתופים, הכריזו האולפנים על זהותם של השחקנים שיגלמו את סופרמן ואהובתו העיתונאית לויס ליין

כריסטופר ריב כסופרמן. צילום: רויטרס

יש גיבורי על חדשים בשכונה: לאחר חודשים רבים של שמועות וציפייה דרוכה, חשף אמש (שלישי) הקולנוען ג'יימס גאן ("שומרי הגלקסיה", "יחידת המתאבדים") את זהויות השחקנים שיגלמו את סופרמן ואת לויס ליין בסרט "סופרמן: מורשת" ("Superman Legacy"), שצפוי להגיע לקולנוע ביולי 2025.

בציוץ שכבר זכה לקרוב לחמישה מיליון שיתופים ול-90 אלף לייקים, הכריז גאן, אחד מצמד יושבי הראש של אולפני DC קומיקס, כי השחקן בן ה-29 דיוויד קורנסווט הוא סופרמן החדש, ואילו רייצ'ל ברוסנהאן, "גברת מייזל המופלאה" בכבודה ובעצמה, תגלם את העיתונאית החוקרת ואהובתו של גיבור העל החזק בעולם, לויס ליין.

אף שברוסנהאן (32) היתה מועמדת מובילה לתפקיד ושמה נכלל לא פעם בצמרת בורסת השמות, קורנסווט האלמוני יחסית, שהופיע עד היום במספר סרטים וסדרות מצומצם (ביניהם "הפוליטיקאי" ו"הוליווד" של נטפליקס ו"העיר הזאת שלנו" מבית HBO), נחשב לבחירה מעט יותר מפתיעה, שכן השחקן האמריקני הצעיר גבר על שמות מוכרים יותר דוגמת ניקולס הולט, במרדף אחר אחד הג'ובים הנחשקים ביותר בעולם הקולנוע.

באטמן נגד סופרמן: שחר הצדק - טריילר. יח"צ

ההכרזה של גאן מגיעה בתקופה מורכבת וגורלית מאוד בשביל אולפני DC: "הפלאש", הסרט המדובר שהחזיר את מייקל קיטון לנעליו של באטמן אחרי יותר משלושים שנה, נוחל בימים אלה כישלון חרוץ בבתי הקולנוע ונחשב לאחד הפלופים הגדולים בכל הזמנים, והחשש הוא ששני הסרטים הבאים שמתרחשים באותו יקום קולנועי ויעלו לאקרנים בהמשך השנה, "בלו ביטל" (אוגוסט) ו"אקוומן 2" (דצמבר), יחוו גורל דומה.

מייקל קיטון ב"הפלאש", צילום: יח"צ

למעשה, ג'יימס גאן ושותפו, פיטר ספרן, הצטרפו לאחרונה ל-DC כדי להשיב את הספינה למסלולה וליצור יקום קולנועי חדש עבור גיבורי העל האייקוניים של החברה. באופן עקרוני, "סופרמן: מורשת" יהיה הסרט הראשון ביקום החדש הזה (אף שעל פי דיווחים מסוימים, "בלו ביטל" יקושר אליו באופן מסוים), ובמקביל כולם ממתינים להכרזה מי יהיה באטמן החדש, ולא פחות חשוב - מה יעלה בגורלה של וונדר וומן: האם גל גדות תמשיך לגלם אותה כנגד כל הסיכויים, או ששחקנית אחרת תלוהק לתפקיד.

גל גדות כוכבת "וונדר וומן", צילום: אי.פי
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר