המותג Alo Yoga | צילום: יחסי ציבור

המותג של הסלבס מגיע לישראל

שני סניפים של רשת Alo Yoga צפויים להיפתח בשנה הבאה בארץ, וייתכן שזו רק ההתחלה • זהו המותג הצומח ביותר בעולם בקטגוריית ה-Activewear

לאחר ציפייה רבה: מותג האקטיב הפופולרי Alo Yoga מושק רשמית בישראל, בשותפות עם 911 אופנה.

המותג, שנוסד בשנת 2007 בלוס אנג'לס על ידי דני האריס ומרקו דיג'ורג', הוא המותג הצומח ביותר בעולם בקטגוריית ה-Activewear. המותג הכריז על קבוצת 911 אופנה (שמייצגת ומפיצה בארץ מותגים רבים, בהם Scoth & Soda ו-Herschel) כבעלת הזיכיון הישראלי, שתפתח במהלך 2023 שתי חנויות במיקומים מרכזיים בתל אביב, האחת בקניון TLV תל אביב (שגודלה צפוי להיות 500 מ"ר) והשנייה כחנות-בתוך-חנות בחנות הדגל של :story בכיכר דיזנגוף, בהשקעה של כ-1.5 מיליון דולרים. במקביל, מתקיימים מגעים עם מיקומים נוספים לפתיחת עוד סניפים.

כל הסלביות כבר נדלקו על המותג

Alo Yoga הוא מותג פופולרי בקרב ידוענים ומשפיענים רבים, בהם טיילור סוויפט, סלינה גומז, קנדל ג'נר, היילי בולדווין-ביבר ועוד. את ההצלחה שלו הוא צבר בזכות עיצובים חדשניים, בנוסף לכך שמדובר במותג ידידותי לסביבה הפועל במפעלים ירוקים ושומר על זכויות העובדות והעובדים שלו.

ההחלטה על הכניסה לישראל היא חלק מאסטרטגיית הצמיחה הבינלאומית של המותג, שבמרכזה כניסה לטריטוריות חדשות מחוץ לארצות הברית והשקה של קולקציות מגוונות.

החנויות שייפתחו בישראל יעמדו בקו אחד עם חנויות המותג בעולם, ועיצובן יבוצע בשיתוף פעולה בין המותג ל-911 אופנה במטרה לשמור על החזון של הרשת. ראוי לציין כי עדיין לא ידוע מה יהיו פערי המחירים בישראל של המותג לעומת שאר העולם.

בגדי Alo Yoga, צילום: יחסי ציבור
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו
Load more...