מה היכולת של מותגים לחזות ולתכנן את העתיד? | צילום: GettyImages

תוכנית לעתיד: היום - כנס השיווק של "ישראל היום"

באירוע, שיועבר בשידור חי באתר וביישומון, יבחנו מובילי התחום בארץ כיצד הקורונה השפיעה על המודלים העסקיים של ארגונים • הדוברת המרכזית: רנדי צוקרברג, הידועה בזכות יצירת פייסבוק Live

פורום השיווק והפרסום של "ישראל היום" (MTODAY) יערוך היום בשעה 16:00 כנס בנושא "שיווק נבואי" במרכז הבינתחומי בהרצליה. הכנס יועבר בשידור חי באתר וביישומון לנרשמים מראש.

האירוע ינסה לשרטט את היכולת של מותגים לחזות ולתכנן את העתיד, בעיקר לנוכח מגיפת הקורונה, ששינתה את המודלים של בעלי העסקים והצרכנים והעלתה שאלות משמעותיות, דוגמת - האם ארגונים יכולים להישען על תחזיות עתידיות? האם נכון לתכנן קדימה, או להשיג תוצאות מיידיות?

הכנס יכלול מפגש מרתק עם מותגים ועם אנשי השיווק המובילים בישראל, בהנחיית יאיר ניצני, מוזיקאי וקומיקאי, בעל טור בעיתון "ישראל היום".

הדוברת המרכזית בכנס תהיה רנדי צוקרברג, מייסדת ומנכ"לית של "צוקרברג מדיה", שמלווה יזמים באמצעות השקעות, ליווי שיווקי ומנטורינג. בעבר, עבדה בחברת פייסבוק, והיא ידועה בזכות יצירת פייסבוק Live - פיתוח שכיום משמש יותר ממיליארד אנשים.

במסגרת הכנס יתקיימו ראיונות עם ארבעה מנכ"לים בתחומים שונים, שיציגו חזון לשינוי, דוגמת רועי עמית, מנכ"ל פיליפס מוריס ישראל, בראיון עם אליאב אללוף, יועץ לטריגר סטוריז, הדור הבא של הסטוריטלינג. 

נוסף על כך, ייערכו פאנלים והרצאות. פאנל אחד יעסוק בשאלה האם חברות יודעות לאן הן הולכות בטווח הרחוק, ומה הצעדים שיש לנקוט כדי להיות שם לפני כולם? בין משתתפי הפאנל אבירם גנות, מנכ"ל Quik שירות סופר אונליין.

פאנל נוסף יעסוק באופן שבו אנו צורכים בהווה ונצרוך בעתיד. בין המשתתפים גלעד דה פריס, סמנכ"ל בכיר לאסטרטגיה ב־Outbrain, ומיטל שירן הראל, ראש מערך שיווק בבנק לאומי.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו
Load more...