סודה סטרים הישראלית סגרה את שנת 2024 עם צמיחה דוספרתית וכעת החברה יוצאת עם אסטרטגיה חדשה שכוללת סינרגיה עם מוצרי פפסיקו. האסטרטגיה השיווקית החדשה של החברה כוללת הרחב היצע המוצרים שלה כדי לחזק את המותג בישראל.
בשנת 2024 רשמה סודהסטרים ישראל צמיחה דו-ספרתי בכלל הקטגוריות, מה מעיד על הצטרפותם של לקוחות חדשים רבים לתכנית השירות "סודה עד הבית" ועל המשך נאמנותם של הלקוחות הקיימים.על פי נתוני Global Data מהשנים האחרונות, ישראל היא אחת המדינות המובילות בעולם בצריכת משקאות מוגזים לנפש, עם צריכה ממוצעת של 236 ליטרים בשנה. נתון זה ממקם את ישראל בין המדינות המובילות בעולם בצריכת משקאות מוגזים, לצד ארה"ב ודנמרק.
האסטרטגיה השיווקית החדשה של סודהסטרים ישראל, בהובלת חברת האם ,Pepsico מתמקדת בהרחבת חוויית השימוש במכשיר סודהסטרים, ומאפשרת ללקוחותיה ליהנות לא רק מסודה, אלא גם ממגוון רחב של משקאות מוגזים ממותגים, כגון: זירו 7up, פפסי זירו, טוניק, משקה אנרגיה, מירינדה, וכן ממגוון טעמי הפירות הייחודיים של סודהסטרים. בכך, החברה מאפשרת ללקוחותיה לשלוט בעוצמת ההגזה, ובטעמים השונים וכל זאת, תוך חסכון כספי בלתי מבוטל, ללא צורך בסחיבת בקבוקים ועם השפעה חיובית על הסביבה.
בשנת 2025, סודהסטרים ישראל תתמקד במספר מנועי צמיחה עיקריים: סודהסטרים ישראל תפנה לקהל הצעיר והמודע באמצעות קמפיינים שיווקיים חדשנים ופעילויות ברשתות החברתיות, תוך התאמת מוצרים וטעמים לחיכם של צעירים. בנוסף סודהסטרים נכנסת לראשונה לקטגוריית ה-on-the-go עם קולקציית בקבוקים מסדרת Fizz & Go, סדרת בקבוקי הגזה תרמיים, ראשונים מסוגם בעולם, שניתן לקחת לכל מקום.
במקביל, סודהסטרים ישראל מרחיבה את פעילותה במגזר העסקי עם הצעת ערך לסגמנט הB2B- ותכנית "סודהסטרים עד המשרד", המאפשרת לארגונים ובעלי עסקים ליהנות מסודה טרייה וממגוון טעמים, תוך קידום ערכי קיימות ושיפור חוויית העובדים.
החברה תעלה בימים הקרובים בקמפיין שיווקי חדש בכיכובו של השחקן והקומיקאי תמיר בר, שגם לקח חלק בקריאייטיב. הקמפיין, תחת הסלוגן "היקום מסמן לכם להתקדם לסודהסטרים", מבוסס על תובנות אמיתיות ויומיומיות מהחיים, אותן מציג תמיר באופן הומוריסטי, ומפרש כ"סימנים מהיקום" המכוונים אותו להתקדם לסודהסטרים וליהנות מפתרון נח יותר וידידותי יותר לסביבה, לצריכת משקאות מוגזים מגוונים.
הקמפיין מעודד את הצרכנים לערער על המובן מאליו ולשנות הרגלי צריכה ישנים להרגלי צריכה מתקדמים יותר. כמו כן, הקמפיין מדגיש את היתרון בחופש לבחור ואת היכולת להתאים את המשקה לטעם האיש של כל אחת ואחד.
שלומי בכור, מנכ"ל סודהסטרים ישראל: "אנו גאים לסכם שנה עסקית מוצלחת במיוחד, עם צמיחה מרשימה בכל תחומי הפעילות. למרות האתגרים שחווינו במדינה, הצלחנו לשמור על צמיחה מתמשכת ולהמשיך ולחדש. אנו מאמינים שהאסטרטגיה השיווקית שלנו, בשילוב עם הקמפיין החדש בכיכובו של תמיר בר, ימשיכו להניע את הצמיחה ולהרחיב את קהל הלקוחות שלנו. אנו נמשיך להשקיע בפיתוח מוצרים חדשניים ובמתן שירות מעולה, כדי להבטיח שסודהסטרים תישאר הבחירה הראשונה של הצרכנים בישראל".
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו