רשת האופנה קסטרו שבשליטת משפחת רוטר וחברת הביטוח הפניקס לוקחת את המותגים הודיס ואורבניקה להנפקה. גורמים בשוק ההון מעריכים כי השווי שתבקש קסטרו יעמוד על 1.5 מיליארד שקל.
קסטרו תעביר את המותגים שינוי מבני לקראת ההנפקה כך שלמעשה הודיס תמוזג לתוך אורבניקה וההנפקה היה תחת המותג אורבניקה.
בימים האחרונים השלימה קסטרו גיוס של 30 מיליון שקל מהמשקיעים המוסדיים כשבית ההשקעות מור השקיע בחברה 16 מיליון שקל, הפניקס השקיעה בחברה 3 מיליון שקל ומנורה מבטחים השקיעה עוד 2.6 מיליון שקל בחברה.
קסטרו סיימה את הרבעון השלישי של השנה עם הכנסות של 504 מיליון שקל, רווח גולמי של 286 מיליון שקל ורווח תפעולי של 41 מיליון שקל.
קסטרו נסחרת בבורסה לפי שווי חברה של 948 מיליון שקל ומניית החברה עולה כעת ביותר מ-6% והיא משלימה מהלך עליות של כמעט 14% מתחילת השנה.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו