יוניליוור מצטרפת לשטראוס ומעלה את מחירי השוקולד של החברה, בשיעור של עד 16 אחוזים. בין המותגים שיתייקרו: החטיף קליק.
במכתב שנשלח לקמעונאים נכתב כי ההחלטה על העדכון התקבלה כתוצאה מהעלייה החריגה והמתמשכת במחירי הקקאו בעולם, שהתייקרו בשיעור של יותר מ-100% רק בשנה החולפת. "עלייה זו אינה מאפשרת לנו להמשיך ולספוג את הגידול בעלויות הייצור ולכן אנחנו נאלצים לעדכן את מחירון המוצרים בקטגוריית השוקולד בלבד", נכתב במכתב.
שיעור העלייה הממוצע בכלל מוצרי השוקולד יהיה 14.7% והעלייה במחיר למוצר תהיה בטווח שבין 12% ל-16%.1. המחירים המעודכנים ייכנסו לתוקף בתאריך 1.1.25.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו