בשורה לא מתוקה: גם יוניליוור מעלה את מחירי השוקולד

יונילוור מצטרפת לשטראוס ומעלה את מחירי השוקולד של החברה, בשיעור של עד 16 אחוזים • ההסבר: התייקרות חריגה במחירי הקקאו ברחבי העולם

חטיף השוקלד קליק. גם הוא ברשימה. צילום: טל כהן

יוניליוור מצטרפת לשטראוס ומעלה את מחירי השוקולד של החברה, בשיעור של עד 16 אחוזים. בין המותגים שיתייקרו: החטיף קליק.

במכתב שנשלח לקמעונאים נכתב כי ההחלטה על העדכון התקבלה כתוצאה מהעלייה החריגה והמתמשכת במחירי הקקאו בעולם, שהתייקרו בשיעור של יותר מ-100% רק בשנה החולפת. "עלייה זו אינה מאפשרת לנו להמשיך ולספוג את הגידול בעלויות הייצור ולכן אנחנו נאלצים לעדכן את מחירון המוצרים בקטגוריית השוקולד בלבד", נכתב במכתב.

יוניליוור. מצטרפת למגמה, צילום: דודו גרינשפן

שיעור העלייה הממוצע בכלל מוצרי השוקולד יהיה 14.7% והעלייה במחיר למוצר תהיה בטווח שבין 12% ל-16%.1. המחירים המעודכנים ייכנסו לתוקף בתאריך 1.1.25.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר