המהלך החדש של וולט דיסני: "קריטי לעסקים שלנו בשנים הקרובות"

דיסני מקימה קבוצה חדשה שתתאם את השימוש בטכנולוגיות מתפתחות כמו בינה מלאכותית ומציאות רבודה, במטרה לחקור יישומים חדשים בתחומי הסרטים, הטלוויזיה והפארקים של החבר

דיסני וורלד. וולט דיסני. צילום: רויטרס

וולט דיסני תקים קבוצה חדשה שתעסוק בפיתוח ושימוש בטכנולוגיות AI ומציאות רבודה, כך פורסם בסוכנות הידיעות רויטרס.

את הפעילות יוביל ג'יימי ווריס, מנהל הטכנולוגיות הראשי של אולפני הסרטים, אשר הוביל את פיתוח אפליקציית דיסני למכשיר המציאות המעורבת Apple Vision Pro. אדי דרייק יחליף את ווריס בתפקיד מנהל הטכנולוגיות הראשי של האולפנים.

"הקצב וההיקף של ההתקדמות בבינה מלאכותית ובמציאות מורחבת הם משמעותיים וימשיכו להשפיע על חוויות צרכנים", כתב אלן ברגמן, יו"ר משותף של דיסני אנטרטיינמנט. "על העסקים שלנו בשנים הקרובות - מה שהופך לקריטי את הצורך של דיסני לחקור את ההזדמנויות המרגשות ולנווט בסיכונים האפשריים. הקמת הקבוצה הזו מדגישה את המחויבות שלנו לעשות זאת".

ברגמן ציין כי היחידה תתמקד בתחומי טכנולוגיה מתפתחים במהירות, כמו בינה מלאכותית ומציאות רבודה, המשלבת את העולם הפיזי והדיגיטלי. התפקיד של הקבוצה תהיה לוודא שהמהלכים הקשורים בטכנולוגיות החדשות יהיו תואמים לאסטרטגיחה הרחבה של החברה

גורם המכיר את הנושא מסר לרויטרס כי הצוות עשוי לגדול לכ-100 עובדים. כחלק מהאסטרטגיה הרחבה, דיסני בונה מומחיות בכל רחבי הארגון במטרה להשתמש ולנצל את היכולות החדשות.

בזמן שמטא וסנאפ חשפו דור חדש של משקפיים קלות משקל המספקות לצרכנים אלטרנטיבה אופנתית למשקפי VR מגושמות, דיסני הרכיבה בשקט צוות המתמקד באופן ניצול הטכנולוגיה הטוב ביותר להבאת חוויות חדשות לפארקי השעשועים של החברה ולבתי הצרכנים, כך על פי שבעה מקורות שדיווחו לרויטרס.

חברות טכנולוגיה מכרו כ-1.7 מיליון משקפי AR/VR עד כה השנה, על פי נתוני חברת המחקר IDC. מטא עדיין המובילה הברורה בשוק, עם נתח שוק של 60.5%, אך מתחילה להתמודד עם לחץ בתחום מצד מתחרות כמו סוני, אפל, ביידאנס וגם גוגל אותתה השנה שהיא עשויה לחזור לשוק ה-AR/VR.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר