לראשונה מזה שבע שנים: "אוטותל" מעלה מחירים

שירות הרכב השיתופי של עיריית תל אביב-יפו מעדכן תעריפים המשקפים עלייה של עד 30 אגורות לדקת נסיעה • העלייה כוללת גם תעריפי עצירת ביניים, הארכת שריון ונסיעות ארוכות • העירייה: 'השינוי נדרש כדי להמשיך ולספק שירות מיטב

רכב של אוטותל. צילום: גיא יחיאלי

חברת "אוטותל", שירות הרכב השיתופי של עיריית תל אביב-יפו, הודיעה ללקוחותיה על העלאת מחירי השירותים החל מה-1 בספטמבר.

על פי ההודעה שנמסרה ללקוחות, תעריף דקת נסיעה יעלה ב-30 אגורות לדקה. במסלול "הילוך נמוך" המחיר יעלה מ-1.7 שקלים ל-2 שקלים, ובמסלול "הילוך גבוה" מ-1.2 שקלים ל-1.5 שקלים.

בנוסף, דקת עצירת ביניים והארכת שריון יעלו ב-15 אגורות. דקת עצירת ביניים, שמשמעותה חניית הרכב ושמירתו לשימוש אותו המנוי בלבד, תעלה כעת 75 אגורות במקום 60 אגורות במסלול "הילוך גבוה", ו-85 אגורות לעומת 70 אגורות במסלול "הילוך נמוך".

חנייה לרכב "אוטותל". התעריף עלה,

עלות הארכת שריון, כלומר דקת שריון רכב מעבר ל-15 הדקות הראשונות שניתנות ללא תשלום, תעלה מ-60 אגורות ל-75 אגורות במסלול "הילוך גבוה" ומ-85 אגורות לשקל אחד במסלול "הילוך נמוך".

תעריף נסיעות ארוכות לשלוש שעות יעלה מ-79 שקלים ושקל אחד לקילומטר, ל-99 שקלים ו-1.2 שקלים לק"מ.

עוד נכתב כי הטבת ההצטרפות למנויי דיגיתל במסלול "הילוך גבוה" גדלה ל-180 ש"ח קרדיט לנסיעות בשנה, והיא חלה על מנויים קיימים ומצטרפים חדשים.

"מיזם אוטותל הוא חלק בלתי נפרד ממימוש החזון התחבורתי של עיריית תל אביב- יפו", צילום: יהושע יוסף

מעיריית תל אביב-יפו נמסר בתגובה: "מיזם "אוטותל" הוא חלק בלתי נפרד ממימוש החזון התחבורתי של עיריית תל אביב-יפו, אשר מעודד מעבר מבעלות על רכב פרטי להתניידות באמצעי תחבורה שיתופיים. בשבע השנים האחרונות הקפידה העירייה להותיר ללא שינוי את מחיר השירות של אוטותל, וזאת למרות אירועים מקומיים ובין-לאומיים שהשפיעו על הכלכלה, לרבות עליית מחירי הדלק, הביטוחים, הרכב ועוד. החל ב-1 בספטמבר יעודכנו תעריפי השירות במסלולים השונים על מנת להמשיך ולספק את השירות המיטבי לתושבי העיר. יחד עם עליית התעריפים הוחלט על מתן הטבה משמעותית למצטרפים חדשים למנויי 'דיגיתל הילוך גבוה', של 180 שקלים כקרדיט לנסיעות במהלך כל השנה".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר