ענקית הסטרימינג נטפליקס הודיעה אמש (רביעי) כי בקרוב תאפשר ללקוחותיה לרכוש חבילה זולה יותר עם פרסומות. המהלך צפוי לצאת לפועל כחלק משיתוף פעולה עם מיקרוסופט. ההודעה על שיתוף הפעולה עם מיקרוסופט הגיעה לאחר ההכרזה הרשמית של נטפליקס כי בקרוב יופיעו פרסומות בפלטפורמת התוכן שלה. ההודעה נחשבה מפתיעה מאוד, שכן מנכ"ל החברה ריד הייסטינגס התנגד להצבת פרסומות במשך שנים.
המהלך כמובן לא מגיע סתם. נטפליקס עוברת לאחרונה את אחת התקופות הקשות ביותר שלה מאז שנוסדה לפני 25 שנים. הרבעון הראשון של 2022 היה הראשון ב-10 השנים האחרונות שבו היא איבדה מנויים.
ענקית הסטרימינג לא מסרה תאריך רשמי שבו תושק הגרסה המוזלת, אך בחברה אמרו כי המהלך נמצא בשלב הכנה מוקדם והוסיפו ש"יש הרבה מה לעבוד" כדי להשיק את החבילה ל-221.6 מיליון המנויים שלה ברחבי העולם. ב"ניו יורק טיימס" דווח כי השקת החבילה צפויה להתרחש בסוף 2022.
גרג פיטרס, מנהל התפעול ומנהל המוצר הראשי של נטפליקס, אמר כי מיקרוסופט הציעה גמישות גם בטכנולוגיה וגם במכירות. נוסף על כך, על פי פיטרס, ענקית הטכנולוגיה הבטיחה להציג אבטחת מידע גבוהה עבור לקוחות נטפליקס.
"המטרה ארוכת הטווח של נטפליקס ברורה: יותר בחירה לצרכנים", אמר פיטרס. הוא הוסיף כי המטרה הנוספת היא להבטיח למפרסמים חוויית טלוויזיה איכותית וטובה יותר מזו שמספקת הטלוויזיה הלינארית.
כזכור, באפריל דיווחה נטפליקס כי היא איבדה 200,000 מנויים ברבעון הראשון של 2022 וכי היא צופה לאבד עוד שני מיליון ברבעון השני. החדשות הללו הביאו לירידה בשווי המניה - והפחידו את המשקיעים לא רק לגבי עתידה של נטפליקס, אלא לגבי כל ענף הסטרימינג. נציין כי ביום שלישי הבא תדווח נטפליקס על הרווחים במהלך הרבעון השני של 2022, כשכל העיניים של המשקיעים יהיו על מספר המנויים שלה.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו