צילום: GettyImages // הריחות החדשים

בדקנו את הבשמים החדשים שיצאו לשוק

תקופת האביב מביאה עמה השקות של בשמים חדשים לאחר שבשנה האחרונה רבים רצו להתפנק ובחרו לקנות מותגים איכותיים ויקרים • חג שמח!

לקראת חג הפסח, עולם הבישום מתעורר לחיים, ומושקים לא מעט בשמים חדשים. השנה בפרט,  אחרי סגרים שנכפו בארץ ובעולם, השקות שהיו צפויות במהלך 2020 מתקיימות כעת, ובמהלך השנה יושקו גם הבשמים של שנת 2021.

"בזמן הקרוב נראה גל השקות בשמים של שלל מותגי טיפוח. כך למשל, כבר בחודש הבא יושק הבושם חדש של מותג הטיפוח "שיסיידו", אומרת מירב ונונו, מנהלת מערך ההדרכה ב"לילית קוסמטיקה". מיכל מגן, מנהלת היחידה העסקית בחברת "שסטוביץ" מוסיפה כי "רשתות הפארם יוצאות במבצעים יותר מבעבר, יש היצע רחב גם באונליין, ולכן רובנו מחזיקים מספר בשמים בשימוש לבוקר, לערב ולאירועים מיוחדים. לעומת האירופאים שנאמנים לבושם אחד או למותג אחד , הישראלים צרכנים גדולים של בשמים ואוהבים לנסות ניחוחות חדשים".  

בשמי נישה

ונונו מספרת כי יותר בתי אופנה משיקים בשמים שנמכרים בבוטיקים ובמהדורות מוגבלות. "בתי האופנה, כדוגמת ורסצ'ה ופאקו רבאן הבינו את כוחם העולה של בשמי הנישה, ושאם לא תהיה להם קולקציית בוטיק הם יישארו מאחור", היא מבהירה. "אנשים מחפשים את החותם האישי בניחוח שהם שמים כדי לא להריח כמו כולם, כפי שרבים מחפשים ללבוש בגדי מעצבים או מותגי אופנה מבוטיק במקום בגדים שנמכרים ברשתות".

איריס יודסין מנהלת שיווק מותגי בשמי נישה בחברת "שסטוביץ" מציינת כי שוק בשמי הנישה אכן נמצא בצמיחה מתמדת בארץ ובעולם, כשבמהלך שלוש השנים האחרונות הוא צמח ב-20% בממוצע לשנה. "בעידן הרשתות החברתיות, הישראלים מאוד חשופים למותגי בשמי הנישה המובילים בעולם, ומחפשים לקנות את המותגים האלה גם בארץ". לדבריה, באופן מפתיע ולמרות השנה האחרונה שהייתה לא פשוטה, הישראלים השקיעו בבשמי נישה בפרט ובמותגי יוקרה בכלל. "אני חושבת שרבים מהם ביקשו להתפנק דווקא בתקופה כזאת והעדיפו רכישה אחת איכותית על פני כמותית. מה גם שיש רצון לשמר תחושת אופטימיות גם בעתות משבר", מנמקת יודסין.

הרצליה אשכנזי, מנהלת שיווק, סחר וקוסמטיקה של רשת "סופר פארם" מסכימה עם יודסין ומציינת כי כבר אחרי שבועיים מפתיחת חנות הקונספט "סופר פארם גלרי" בראשון לציון, נמכרו לא מעט בשמי נישה שעולים מעל אלף שקלים. "ישראלים מאוד מעודכנים בנושא ובאו לחפש את סדרת הבישום של ארמני פריבה, טרוסרדי, וואן קליף ואת הסדרה המיוחדת של נרסיסו".

בשמים לילדים

המומחים מספרים על מגמה של בשמים לילדים שצפויה להתרחב בשנים הקרובות. "בית האופנה "זאדיג וולטר" השיק לאחרונה בושם המיועד לילדות, וצפוי כי שאר בתי האופנה יכנסו לנישה זו", מבשרת מגן. "היום בעידן הרשתות החברתיות, ילדות בגילאי עשר חשופות יותר לעולם הביוטי, הן נשים קטנות שלא מסתפקות בבשמים הקיימים לילדים. בית האופנה "זאדיג וולטר" השיק לראשונה בושם המיועד לילדות, מדובר בסנונית ראשונה בימים אלה בעולם, והבושם צפוי להגיע במהלך השנה גם לישראל". 

הניחוחות החדשים

MUSC NOIR של נרסיסו רודריגז בניחוח פרחוני עדין של מאסק, פרח שושנה ושזיף.

מחיר: 479 שקלים ל-100 מ"ל, או דה פרפיום.

Intense Sì של ג'ורג'יו ארמני בניחוח אוריינטאלי עז של ורדים, פצ'ולי ודומדמניות.

מחיר: 399 שקלים ל-100 מ"ל, או דה פרפיום.

VOCE VIVA של ולנטינו בניחוח פירות הדר ותמציות וניל.

מחיר: 499 שקלים ל-100 מ"ל, או דה פרפיום.

DYLAN TURQUOISE של ורסצ'ה בניחוח לימוני רענן, מעט מתובל.

מחיר: 349 שקלים ל-100 מ"ל, או דה טואלט.

L'INTERDIT MILLESIME של ז'יבנשי בניחוח תוסס מתקתק של פריחת התפוז, נרולי וחלב שקדים.

מחיר: 399 שקלים ל-50 מ"ל, או דה פרפיום.

WHITE TEA GINGER LILY של אליזבת ארדן בניחוח פרחוני עם חריפות חמימה של ג'ינג'ר ותפוז.

מחיר: 239 שקלים ל-100 מ"ל, או דה טואלט. 

Beautiful Magnolia של אסתי לאודר בניחוח רומנטי של פרחי מגנוליה.

מחיר: 399 שקלים ל-100 מ"ל, או דה פרפיום.

 

הצד שלו

COSTA AZZURRA של טום פורד בניחוח אלגנטי של אוויר ים מרענן עם ארומה של עצי ברוש.

מחיר: 805 שקלים ל-100 מ"ל, או דה פרפיום.

H24 של הרמס בניחוח ארומטי של טבע ירוק ותוסס.

מחיר: 510 שקלים ל-100 מ"ל, או דה טואלט. בלעדי לרשת אפריל.

Bad Boy Le Parfum של קרולינה הררה בניחוח עוצמתי של הדרים ותווים עציים.

מחיר: 440 שקלים ל-100 מ"ל, או דה פרפיום.

INVICTUS VICTORY של פאקו רבאן בניחוח אוריינטלי, אלגנטי וקליל של הדרים ווניל עם פולי טונקה.

מחיר: 370 שקלים ל-100 מ"ל, או דה פרפיום.

בלו של קוץ' בניחוח ממריץ של תווים ארומטיים בשילוב ניחוח של ארז וענבר.

מחיר: 249 שקלים ל-100 מ"ל, או דה טואלט. 

ICON PRIVATE 07 של GA-DE בניחוח אלגנטי. שילוב תווים עציים עזים, מרוכך על ידי ניחוח רענן לימוני.

מחיר: 239 שקלים ל-100 מ"ל, או דה טואלט.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו
Load more...