משחק הווידיאו המסקרן של ג'יג'י חדיד

משחק הווידאו החדש שנחשף במגזין ווג מציג את חדיד בדמות דיגיטלית • היא משחקת בהרפתקה אופנתית ומחליפה לוקים טרנדיים ואופנתיים

הסופר מודל והאמא הטרייה ג'יג'י חדיד מככבת על שער מגזין ווג האמריקני של חודש מרץ 2021, ומשיקה את הגיליון המדובר עם משחק וידאו ייחודי.


View this post on Instagram

A post shared by Gigi Hadid (@gigihadid)

משחק הווידאו מציג אותה בדמות דיגיטלית לחלוטין כשהיא משחקת בהרפתקה אופנתית ומחליפה לוקים טרנדיים ואופנתיים, גם הבגדים והאקססוריז היוקרתיים דיגיטליים, וזה נראה מדהים. 

עד היום הכרנו את חדיד בעיקר כאחת הדוגמניות המצליחות בעולם, אך כעת היא חושפת את התשוקה האמיתית שלה למשחקי וידאו, ומציגה לעולם צד אחר כגיימרית מושבעת. 


View this post on Instagram

A post shared by samantha adler (@samantha_adler)

המשחק נחשף אמש (רביעי) כשחדיד בת ה-25 פרסמה סרטון בעמוד האינסטגרם שלה, ובו היא מתיישבת בסלון ביתה המאובזר בצעצועים ותפאורה מתוך עולם משחקי הווידאו, מקלדת ורודה, עכבר לבבות ורוד ובקר אלחוטי ורוד מקורי של SONY כשהיא לבושה בדיוק כמו גיימרית רצינית עם מראה בצבע ורוד עם אוזניות חתול ורודות, אודם אדום, ז'קט אתני כתום וג'ינס קלאסי. 

בסרטון המדובר חדיד מברכת את כולם ומספרת שהיא הולכת לשחק במשחקGIGI PLAY FASHION GAME, שם היא הולכת להציג מראות יפים וטרנדיים לעונה עם מגזין ווג. 

במשחק, חדיד מנווטת את דרכה דרך ארץ פנטזיה אופנתית ומציגה את הלוקים החמים ביותר של מעצבי האופנה הגדולים בעולם, בהם סלין, שאנל, כריסטופר ג'ון רודג'רס, Noir Kei Ninomiya, מנולו בלאניק, JW Anderson, גוצ'י, COACH, ועוד. במהלך המשחק חדיד גם חושפת פרטים אישיים על עצמה כמו מהם התחביבים שלה, שכוללים סיבוב בסופרמרקט ובישול, מה האוכל האהוב עליה, ועוד. 


View this post on Instagram

A post shared by FASHION PASSPORT TV (@fashionpassporttv)

לדברי מגזין ווג האמריקני, הבמאית אלנה אוהרלי והסטייליסטית גבריאלה קרפה ג'ונסון עבדו במשך חודשיים עם מפתחי תלת מימד כדי לעצב את המשחק, שם רואים את חדיד עושה קניות במכולת המקומית בעיר, מחליפה לוקים אופנתיים, מודדת ואפילו רוכבת על סוס דיגיטלי. 

המשחק מתחיל וג'יג'י הדיגיטלית נחשפת כשהיא מתעוררת משנתה ומסתכלת על תמונה שלה עם בן זוגה זאין מאליק כשהיא לובשת פיג'מה ירוקה ושיקית שלProenza Schouler. 

חדיד צועדת אל תוך חדר הארונות הווירטואלי שלה ומתחילה לחשוב מה היא הולכת ללבוש ליציאה לסופר מרקט. היא בוחרת בלוק סלין עדכני ושיק הכולל ז'קט עם כפתורי זהב, טי שירט פסים לבנה עם מכנסי ג'ינס גבוהים בגזרה רחבה למטה ונעליים אדומות שטוחות עם כובע קסקט שחור עליו כתוב הלוגו האייקוני I LOVE NY ומציג שוב את חדיד כניו יורקרית אמיתית. 

השקת הגיליון החדש עם המשחק הדיגיטלי האופנתי של חדיד היא לא במקרה. מגפת הקורונה הכניסה את כולם למרחב הדיגיטלי, ותעשיית האופנה לא נשארת אדישה למצב ומשתנה בהתאם. הצטרפות המגזין למשחק בעצם נותנת לתעשייה הדיגיטלית באופנה לגיטימציה מוחלטת על העובדה שלשם העולם הולך, ובין אם אוהבים את זה או לא, זה קורה ומתקדם בקצב מהיר. 

אהבנו את ההשקעה ואת חדיד הדיגיטלית היפיפייה והשיקית, ואנו רק מחכים שהמשחק המדובר יהיה נגיש לכולם. 



 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר