גלידת שטראוס מבית יוניליוור מתחרה בפיינטים של המותג בן אנד ג׳ריס ומשיקה בישראל את סדרת הפיינטים של מגנום, אותה סדרה שקיימת בחו"ל מספר שנים ומגיעה לישראל לאחר ציפייה ממושכת מצד הצרכנים. אם אתם מחפשים סיבה לאופטימיות לקראת הסגר, זה בהחלט משהו שיכול לנחם אתכם.
סדרת הפיינטים של מגנום בשם "מגנום פיינטס", כוללת ארבעה טעמים בפורמט ייחודי בפיינט: גלידת שמנת איכותית עם חווית השוקולד העשירה של מגנום, המתבטאת בדיסק שוקולד ומעטפת שוקולד בכל צידי ותחתית הגלידה, עם תוספות מפנקות. בחברה אומרים כי אפקט השבירה של מעטפת השוקולד לתוך הגלידה, מעניק חוויה "סנסורית" שלא נראתה כמותה בישראל.
מבחינת המחירים, המחירים יהיו דומים לבן אנד ג'ריס ויעמדו על בין 20 ל-25 שקלים ליחידה, אך המחיר יכול להשתנות לפי מבצעים של רשתות השיווק. הסדרה החדשה הושקה לראשונה בבריטניה ב-2012 ומאז זוכה להצלחה בכל המדינות שבהן היא נמכרת.
הטעמים שמושקים כעת בישראל: וניל קלאסיק, שוקולד לבן עוגיות, וניל שוקולד לבן ווניל שקדים נחשבים ל"בסט סלרס" בחו"ל. לא מדובר בטעמים שעברו התאמה לישראל, אך מנגד יש טעמים נוספים המצליחים בחו"ל ולא מגיעים לישראל, ביניהם גם רד ולווט.
המוצר מיוצר בחו"ל והוא כשר לאוכלי אבקת חלב נוכרי. בחברה ממליצים, לחוויית אכילה מפנקת, להוציא את הגלידה מהמקפיא למספר דקות, לשבור בעדינות את מעטפת השוקולד על ידי לחיצה בצידי האריזה ובעזרת כף לשבור את דיסק השוקולד בחלק העליון.
מיכל תמרי, מנהלת שיווק גלידת שטראוס ביוניליוור, מספרת: "אני בטוחה שהציפייה הרבה לסדרה בקרב הצרכנים תבוא לידי ביטוי כבר עכשיו בתקופת החורף, שבה כולנו מחפשים תענוג מנחם ומפנק. בחרנו לבצע את ההשקה המשמעותית דווקא בחורף, לפני פתיחת העונה הרשמית, כי אנו מאמינים בכוחה של הסדרה החדשה ובציפייה הצרכנית עבורה. גם במהלך עונת הגלידות עצמה נמשיך להציע מגוון חדשנויות המותאמות לצרכן הישראלי המתוחכם של 2021".