ההפתעה של בן אנד ג'ריס והבושם הנוסטלגי מהניינטיז חוזר: חדשות הצרכנות

גלידוניות במילויים מיוחדים הם הממתק המושלם שהיינו צריכים ולא ידענו, והבושם של קלווין קליין שסימן עבורנו את גיל ההתבגרות חוזר - כשהוא משודרג • וגם: מארז של ללין בריח ממכר, דוריטוס עם שני טעמים חדשים וגם לסטיב מאדן יש בושם חדש - ומפתיע

חטיפי גלידה בן אנד ג'ריס. צילום: אוהד דוידי

קולקציית מוצרי גוף ואווירה במהדורה מוגבלת לללין, בניחוח White Iris פרחוני ורענן, עם תווי אירוס, מרווה ומאסק. במוצרים תמצאו קרם גוף, קרם ידיים, מי גוף, אבן ריחנית וספריי ריח לרכב, קצף אמבט וגוף ועוד - כולם בריח פרחוני מתקתק ופרשי, נעים במיוחד ועושה מצב רוח טוב.

מחיר מארז אייריס בגודל מדיום: 190 שקלים

קולקציית חג של ללין - אירוס לבן, צילום: יח"צ


לקראת ראש השנה יוצאת חברת Moroccanoil עם ארבעה מארזי חג במהדורה מוגבלת, במארז צבעוני ויפהפה של המאיירת האמריקאית ג'ייד קרדינלי. כל אחת מהערכות עטופה בחבק מאוייר, מעשה ידיה של קרדינלי, ומתאימה לסוגי שיער שונים: ללחות, לשיקום, לנפח ולנטרול קרזול. אנחנו מכורים לספריי נגד קרזול (שגם מגן מחום), שיש בו משהו שהופך את השיער היבש שלנו לחיוני ונעים, בשימוש אחרי חפיפה ולפני הייבוש. בערכת ה-Frizz Control תמצאו שמפו אנטי פריז 250 מ״ל, מרכך אנטי פריז 250 מ״ל, שמן טיפולי לייט 25 מ״ל, ואת ספריי הקסם, 160 מ"ל.

מחיר לערכה: 240 שקלים

ערכה מאוירת של MOROCCANOIL, צילום: יח"צ

בושם חדש לנשים מאת סטיב מאדן, עם בקבוק בצורת לב זהב יפהפה: GOLDIE, שבו פרחי גרדיניה, אלגום, יסמין וציפורני חתול. הריח שמתקבל הוא קצת כמו של עשב אחרי שקצצו אותו, ריח טבעי, אדמתי, מעקצץ ומאוד חי ופרשי - שונה מהמתקתקות הצפויה שחשבנו שנקבל מבושם זהב בצורת לב - ומפתיע לטובה.

מחיר: 299 שקלים

בושם גולדי, סטיב מאדן, צילום: יח"צ

ב-1994 הושק בושם CK ONE ומיד הפך לתופעה. עכשיו, 30 שנה אחרי, התבשרנו על חזרתו. גרסת הפרימיום של CK ONE מחוזקת ביחס למקור אבל עדיין בולטת ברעננות שלה, בין רבים מהבשמים החדשים שמתאפיינים במתיקות יתר או בריחות כבדים. תערובת הצמחים, התה והפירות מעניקה לבושם ניחוח הדרי קליל שנשאר זמן רב על הגוף, והוא מצליח לחדש ובו זמנית להזכיר את המקור. כשהושק CK ONE הוא נחשב כפורץ דרך בעיקר בשל הגדרתו כבושם היוניסקס הראשון. היום הוא פשוט בושם טוב ונעים שכיף לצאת איתו מהבית, שמותיר שובל של געגועים לניינטיז.

מחיר: 249 שקלים ל-100 מ"ל

בושם CK המחודש, צילום: יח"צ חו"ל

מפיץ ריח חדש של The Aromatherapy מבית Oh!Glow. מדובר בחברת ארומתרפיה שנוסדה בניו זילנד והקונספט שלה הוא שימוש בנוסחאות פשוטות ונקיות ואריזות הניתנות למיחזור. הדיפיוזר שלה בניחוח Citrus Trio מורגש מיידית ברגע שפותחים את הבקבוק ונשאר בחדר לאורך כל הזמן, בריח תפוזי שמשלב מתקתקות נעימה עם חמיצות קלה. 

מחיר: 169 שקלים

מפיץ ריח The Aromatherapy של הו גלואו, צילום: יח"צ

בן & ג'ריס ישראל משיקים לראשונה חטיפי גלידה תחת השם "פיסס". מדובר בחטיפי גלידה בצורת ביס עם ליבה עשירה במרכז, עטופים בציפוי פאדג' ופירורי עוגיות. בסדרה שני טעמים: עם ליבת בצק עוגיות וליבת ברוניז. שנייה אחרי שהשקיות נפתחו במערכת הן חוסלו לחלוטין, והדעה הרווחת הייתה שמדובר בחטיף מפנק שלא ברור היכן הוא היה עד כה ולמה טרם הומצא כמותו. אזהרה: אל תפתחו שקית אם אתם לבד, כי תחסלו הכל בעצמכם.

מחיר: 31 שקלים ל-150 גרם

חטיפי גלידה בן אנד ג'ריס, צילום: אוהד דוידי

שני טעמים חדשים לדוריטוס מבית שטראוס. חטיף הטורטייה בסדרת After Dark – מגיע עכשיו גם בטעמי פלאפל וטאקו מקסיקני, במהדורה מוגבלת. אהבנו במיוחד את החטיף בטעם פלאפל שהיה פיקנטי ובטעם מוצלח, מובהק ומזוהה, בעוד שהטאקו היה מעט יבש ופחות משמח עבורנו. החטיפים ללא גלוטן. 

טווח מחירים: 3-8 שקלים

דוריטוס בטעמים חדשים, צילום: יח"צ

חברת רוקחמן משיקה מארז פח נוסטלגי לרגל חגיגות 70 שנה לחברה. מדובר במהדורה מיוחדת לחגים של אריזם הוופלים המוכרת של מן בקופסת פח מעוצבת, הדומה לאופן שבו שווקו הוופלים לפני 70 שנה. במארז 52 ופלים מצופים בנייר הכחול המוכר.

מחיר: 40-45 שקלים למארז

ופלים מן, צילום: סטודיו איתי וקסמן
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר