פחות משנה לכהונתו של מיכאל לובושיץ כמנכ"ל קבוצת יינות ביתן, משיק לובושיץ תת-רשת חדשה בשם "מגה מרקט".
ביינות ביתן סירבו להגיב לעניין, אך לפי מקורבים לחברה, מדובר ברשת שהפורמט שלה הוא שוק ענקי של דוכנים עם קופה משותפת.
בשלט שעל הסניף הראשון, שככל הנראה ייפתח כבר בחודש הבא ברעננה, נכתב "מגה מרקט הכי גדול בחיסכון". מדובר בסניף גדול מאוד שעבר שיפוץ ושדרוג. במקור היה אמור סניף זה, שקודם לכן היה סניף של יינות ביתן, להימכר לרשת יוחננוף, אך עסקה זו לא יצאה לפועל בסופו של דבר. יש לציין כי לפני כחמש שנים השיקה יינות ביתן סניפים בקונספט שוק, עוד לפני שרכשה את מגה בקיץ 2016.
חנות השוק הראשונה שפתחה הייתה ברחובות, ולאחר מכן היא פתחה סניף נוסף בקריית אתא. קונספט זה כלל כמה סניפים, אך הוגדר ככישלון עסקי. הסניף הראשון השתרע על פני 5,000 מ"ר והיה מעוצב בסגנון שוק מקורה, עם דוכנים שונים, אנשי מכירות ששקלו את המוצרים ותשלום שהתבצע בקופות הראשיות. הסניף כלל דוכני פירות וירקות, מחלקות דגים ובשר טרי, מאפייה, ועוד. לובושיץ השתתף בפורום הקמעונאים שערכה "ישראל היום" ביום חמישי האחרון ואמר כי "במהלך המשבר נרשמה צמיחה של 30%-20% בסכום סל הקניות, מה שמלמד על הרצון לצמצם את השהות במרכולים".
הוא הביע אמון בקיום חנויות מזון גדולות - יותר מאשר בכדאיות של השקעות עתק במכירות מקוונות. מקבוצת יינות ביתן לא נמסרה תגובה.