אקסטרה דיגיטל

איך לבחור חברת קידום אתרים: אקסטרה דיגיטל

רוצים להוביל בבטחה את אתרכם לראש תוצאות החיפוש בגוגל? זה הזמן לדעת הכול על אופן בחירתה של חברת קידום שתוביל אתכם להצלחה!

פרסום באינטרנט הוא תהליך הדורש חברה מקצועית ומנוסה אחד השירותים הנפוצים ביותר כאשר ניגשים לשווק באינטרנט הינו שירותי קידום אתרים, קידום אתרים בגוגל זו פעולה מקצועית המשלבת בתוכה מספר רב של פעולות המיושמות בתוך ומחוץ לאתר המקודם על מנת להוביל אותו לתוצאות החיפוש הטובות ביותר בגוגל, תחת כל מילת מפתח או ביטוי מפתח הרלוונטי לתחום עיסוקו העיקרי של האתר המקודם. יחד עם זאת, התחרות ההולכת וגוברת כיום בין כל סוגי האתרים על המיקומים הטובים ביותר בדף תוצאות החיפוש הראשון בגוגל, הובילה לכך שפעולת הקידום חייבת להיעשות אך ורק על ידי חברות קידום מקצועיות ובעלות ניסיון מוכח בתחומן, ולכן, הצעד המתבקש הראשון בדרך לדף תוצאות החיפוש הראשון בגוגל הוא לדעת איך לבחור נכון את זהותה של חברת הקידום.


בחירה נכונה של חברת קידום – מהיכן מתחילים?


בחירה נכונה של חברת קידום אתרים, חייבת להיות מבוססת על מספר פרמטרים מקדימים באמצעותם ניתן להבדיל בין חברות מקצועיות ומנוסות לבין נותני שירות המצויים בתחילת דרכם המקצועית בתחום הקידום. פרמטרים אלו כוללים בין היתר את הוותק המקצועי של חברת הקידום, היקף האתרים אותם היא ליוותה ו/או מלווה בדרך לתוצאות החיפוש המיטביות ביותר בגוגל, וכמובן, היקף השירותים המקצועיים המוצעים לכם על ידה.


ברוב המקרים, חברות קידום מקצועיות ובעלות ניסיון מוכח בתחום הקידום, הן חברות העוסקות ומתמחות בכל עולמות השיווק הדיגיטלי, ולכן, כאשר אתם מחפשים אחר חברת קידום מובילה בתחומה אנו ממליצים לכם למקד את החיפוש בקרב חברות אינטרנט בעלות ניסיון מוכח בתחום השיווק הדיגיטלי.


פרמטרים מקצועיים אליהם חשוב ומומלץ להתייחס בתהליך הבחירה


בחירה נכונה של חברת קידום, מומלץ שתעשה בהתאם למספר פרמטרים מרכזיים כגון:


  • ניסיון מקצועי בתחום הקידום – בדומה לכל תחום שירות מקצועי אחר, גם בתחום הקידום, קיימת חשיבות רבה לניסיון מקצועי, ולכן, הפרמטר הראשון אליו מומלץ להתייחס במסגרת תהליך הבחירה הוא הוותק המקצועי והניסיון המעשי העומד לרשות החברה.
  • תוצאות מוכחות בקידום אתרים – חברות קידום מנוסות יציגו בפניכם מספר רב של לקוחות (אתרים) אותם הם מלווים ברמה השוטפת, כאשר בדיקה יזומה מצידכם בנוגע למיקומם של אותם אתרים בתוצאות החיפוש, תאפשר לכם לבחון את יכולותיה של חברת הקידום במבחן התוצאה.
  • חוות דעת מצד לקוחות החברה – כאשר אתם נחשפים לרשימת הלקוחות אותם מלווה החברה, אנו ממליצים לכם ליצור קשר ישיר עם כמה מהם, ולקבל מהם חוות דעת אובייקטיבית בכל הנוגע לשביעות רצונם מפעילותה של חברת הקידום.
  • גודל חברת הקידום – חברת קידום מובילות בתחומן הן ברוב המקרים חברות המעסיקות מספר גדול (באופן יחסי) של אנשי צוות שכל אחד מהם מתמחה בתחום כזה או אחר הקשור באופן ישיר ועקיף לתהליך הקידום, החל ממומחי PPC ואנשי SEO, דרך מומחי אופטימיזציה ועד למומחי תוכן שיווקי ומעצבים גרפיים. חברות קידום בהן פועלות מספר מחלקות שירות מקצועיות, יאפשרו לכם ליהנות ממגוון רחב של שירותים מקצועיים במסגרת שירותי הקידום המוצעים על ידן.
  • תכנית קידום מובנית – חברות קידום מנוסות ומקצועיות יודעות לאן הן רוצות להגיע, ולכן, הן דואגות להציג בפניכם תכנית עבודה סדורה המשלבת בתוכה יעדים ומטרות לטווח הקצר והארוך. תכנית זו מגלמת בתוכה את כל האמצעים השונים הנדרשים לצורך יישומו של הליך הקידום על הצד הטוב ביותר, ולכן, הצגתה חיונית והכרחית עבורכם. במקרים בהם חברת הקידום איננה חושפת בפניכם תכנית עבודה מובנית לצורכי הקידום, אנו ממליצים לכם לאתחל מחדש את תהליך הבחירה ו/או לדרוש ממנה לעשות כן.
  • שקיפות, זמינות וניהול אישי – על מנת לייעל את תהליך העבודה מולכם, חברות הקידום המובילות בתחומן, דואגות למנות מנהל פרויקט שתפקידו יהיה ללוות אתכם לאורך כל שלבי הקידום ולספק לכם מענה מקצועי מיידי בכל עניין הקשור לתהליך. באופן זה, מובטחת לכם שקיפות מלאה בכל הנוגע לאופן בו מתנהל תהליך הקידום, וזאת באמצעות דו”חות פעילות המסופקים לכם באופן תדיר ורציף. כמו כן, תפקידו של מנהל הפרויקט הוא לקיים איתכם פגישות עבודה סדירות ולהוות גורם מקצועי המחבר ביניכם לבין מחלקות השירות השונות הפועלות מטעם החברה.

ממה חשוב להיזהר?


הביקושים ההולכים וגוברים לשירותי קידום אתרים, הובילו לכך שקיימים בשוק לא מעט נותני שירות הפועלים בשיטות קידום פסולות הידועות בשם הכולל “קידום שחור”. פעולות אלו אומנם יכולות להוביל את אתרכם למיקום גבוהה בדף תוצאות החיפוש תוך פרק זמן קצר, אך באותה מהירות הן עלולות להוביל לפסילתו של האתר המקודם ולהרחקתו ממנוע החיפוש של גוגל לתקופה בלתי מוגבלת בזמן. לפיכך, אנו ממליצים לכם להתרחק מאותם נותני שירות המתחייבים להוביל אתכם לראש תוצאות החיפוש בגוגל תוך חודשיים – שלושה, או לכאלו המציעים לכם לשלם להם על בסיס הצלחה. בדומה לכל תחום מקצועי אחר, גם בתחום קידום אתרים תקף הכלל הצרכני הבא: שירות במחיר זול מדי עלול לעלות לכם ביוקר…


לסיכום, הקפדה יתרה על הפרמטרים המופיעים לעיל, תאפשר גם לכם לבחור חברת קידום מקצועית ומנוסה המספקת לכם מגוון רחב של שירותים מקצועיים בדרך לדף תוצאות החיפוש הראשון בגוגל.


נכתב ע”י https://www.extra.co.il/


טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו
Load more...