צילום: יח"צ // תמנון אאוטלט

עד 50 שקלים: הרשת החדשה של תמנון

רשת האופנה תמנון פותחת חנויות POP-UP עודפים תחת הקונספט שכל הקולקציה שמוצעת בחנות תתומחר עד 50 שקלים 

רשת האופנה תמנון משיקה רשת חנויות POP-UP עודפים תחת הקונספט כל הקולקציה עד 50 שקלים. 

בשלב הראשון יפתחו ארבע חנויות פופ אפ עודפים ברחבי הארץ במיקומים מרכזיים על פני 300-500 מ"ר כל אחת. מהלך פתיחת הרשת החדשה מוערך בהשקעה של מאות אלפי שקלים.

החנות הראשונה נפתחה ברחוב אלנבי תל אביב, אחריה בבאר שבע בגרנד קניון, ובקרוב יפתחו גם סניפים בנצרת ובקריון. 

יש לציין כי בעבר היה סניף קטן של אאוטלט באלנבי. עם זאת, זאת פעם ראשונה שמקימים רשת מסוג זה בפריסה ארצית וכאמור בקונספט חדש. 

אלי פלוס, מנהל רשת תמנון, אמר ל"ישראל היום" כי, "מדובר בחנויות פופ אפ זמניות שיכולות להיות משלושה חודשים עד שנה. כל רשתות האופנה לא מכרו את הסוף של קולקציית החורף בגלל הקורונה וזה היה הרעיון שעמד מאחורי זה. כך הלקוחות יוכלו ליהנות מהסחורה, מה זה עוזר לנו שזה יושב במחסנים?

לשאלה מה אחוזי ההנחה לעומת החנויות הרגילות ענה פלוס, ״קשה להגיד, כי בחנויות הרגילות יש לנו מבצע של שני פריטים ב-50 ואפילו שני פריטים ב-10 שקלים. עם זאת, בחנויות הפופ אפ יש את כל הריכוז של כל הפריטים עד  50 שקלים ואנחנו לא מציעים שם את הפריטים שעולים יותר מ-50 שקלים כמו בחנויות".

הקולקציה שתימכר בחנויות ה-POP UP כוללות את קולקציות המעבר, סתיו וחורף. הצרכנים יוכלו לקנות פריטים כדוגמת סריגים, קפוצ׳ונים ואף מעילים במחירים אטרקטיביים עד 50 שקלים בלבד. 

הרשת פרוסה בכ-90 סניפים הממוקמים בקניונים ובמרכזי קניות ברחבי הארץ.

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו
Load more...