חמש שנים בדיוק לתחילת חפירות הרכבת הקלה ובמרכזה הקו האדום, ״ישראל היום״ מביא תמונות ראשונות משתי התחנות המרכזיות והמתקדמות ביותר נכון לקיץ 2020.
תחנת אלנבי בעלת שלוש הכניסות היא המתקדמת ביותר וניתן לראות את הקרונות הסינים נעים בתוך המסילות. הצפי הוא שעד סוף החגים העבריים בסוף החודש הבא, פני הקרקע בתחנת אלנבי-יהודה הלוי יהיו מוכנים כמעט לגמרי.
בתחנת קרליבך שם ישתלבו הקווים הירוקים והאדומים, ונחשבת למסובכת ביותר מבחינת הבנייה מכיוון שהיא היחידה בה משתלבים שני קווים, כבר ניתן לראות את המפלסים השונים.





"אנחנו נלחמים על כל יום עבודה" אומרים לנו העובדים שמגיעים ממבחר מדינות כמו רומניה, אוזבקיסטן וסין, אבל נראה כי מגדל הבבל הזה מתפקד בצורה לא רעה.
הפרוייקט הסבוך בלב תל אביב נכנס לשלבי עבודה גם בסופי שבוע כדי למנוע עיכובים נוספים. נכון, הקורונה וסיבות נוספות הביאו לדחייה של שנה לפחות בפתיחת הקו, אבל עתה מקווים שבכך זה יסתיים ולא יהיו עיכובים נוספים שימנעו את פתיחת הקו האדום כבר בשנת 2020.
הכתבה המלאה תפורסם במוסף ישראל השבוע בשישי הקרוב