צילום: אורן בן חקון // קניון מלחה בירושלים לאחר פתיחת הקניונים

רשתות אופנה: "חוששים לעובדים"

עם הגל השני של התחלואה בקורונה, בעלי העסקים בקניונים חוששים מפני סגר נוסף ומספרים כי יש ירידה מינורית במכירות

רשתות האופנה מתמודדות כעת עם תרחיש אפשרי בו יוחלט על סגר נוסף. הירידה במכירות היא מינורית בלבד, אך עם זאת הדבר שהן הכי חוששות ממנו זה להוציא את העובדים שוב לחל"ת.

אלי פלוס מנהל רשת האופנה תמנון אומר ל"ישראל היום" כי, "יש חשש אם יהיה סגר אבל השאלה היא איך אתה מגיע למשבר הזה. הקורונה פה להישאר ואנחנו צריכים לחיות איתה ולעבור אותה. ברור שיש חשש להגיע למצב שבו נאלץ לסגור עוד פעם את החנויות, והחשש הכי גדול הוא שהעובדים שלנו יהיו בלי עבודה".

באשר לשאלה האם חלה ירידה במכירות לאור ההגבלות עונה פלוס כי, "עכשיו בצל הקורונה,  אנחנו עובדים יפה. בימים האחרונים יש קצת השפעה בגלל שיש עלייה בתחלואה. אפשר לראות שהרגלי הצריכה השתנו, אנשים פחות מודדים והקנייה יותר ממוקדת. סל הקנייה יותר גבוה אבל לא רואים קניונים שוממים".

גם רן אשכנזי, משנה למנכ"לweshoes  טוען כי, "אין חשש גדול כעת, אנחנו עסק שמסתכל לטווח הארוך ובמידה שיסגרו זה יהיה לטווח קצר. המשמעות היא שזה דוחה את הקניות קצת קדימה בהנחה, שלא עוברת עונה. בסגר, חלק מהמכירות שלנו עברו לאינטרנט, הבאנו את כל המערך של האינטרנט וממש ראינו שהקפיצה הייתה אדירה". גם אשכנזי מציין כי, "במידה שיהיה סגר, עניין העובדים יהיה הכי קשה. אנחנו מתמודדים בתקופה הזו עם הרבה אתגרים וזה אחד מהם".

לשאלה אם בימים האחרונים חלה ירידה במכירות בעקבות העלייה בתחלואה והחמרת ההנחיות עונה אשכנזי, "אנחנו לא רואים ירידה במכירות. יש ירידה קצת בטראפיק, אבל במחזורים אין ירידה.  יש פחות אנשים שנוסעים לחו"ל, יתכן שגם פחות מזמינים מאתרים בחו"ל בגלל שזה לוקח יותר זמן ויש אי ודאות עכשיו".

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו
Load more...