שמלה של רשת טופשופ הבריטית הפכה למבוקשת כל כך בחודשים האחרונים עד שאושיות אינסטגרם ופאשניסטות מיהרו לקנות אותה ולהעלות תמונה לרשת.
הרחיק לכת המגזין MIRROR הבריטי, שאף הקדיש בשבוע שעבר כתבה לאותה שמלה עם בשורה: "השמלה חזרה למדפים והיא במחיר סוף עונה", מה שהגביר מחדש את הביקוש.
מידי עונה יש פריט אופנתי בולט שהופך למאוד מבוקש ונחטף מהמדפים בשל גזרה מסוימת, ובנוסף גם הופך למושא לחיקוי ברשתות אופנה נוספות. השמלה נקראת ''willow dress'', מדובר בשמלת קיץ פרחונית בגוונים פסטלים רכים בגזרת A נונשלנטית ונשית באורך מידי, והשסע עד הברך הוא סוד קסמה, כך נימקו במגזין MIRROR.
סיבה נוספת להצלחתה היא השילוב בין שרוולים קצרים עם רמיזה סקסית של מחשוף וי עמוק שמסתיים בחגורת מותן גבוהה ורחבה, כולל גזרה שמדגישה את קימורי הגוף אבל גם יודעת להסתיר אזורים מסוימים.
מנהל העיצוב העולמי של רשת טופשופ, אנתוני קוטרטסון, אף התראיין בנושא למגזין SUN וציין כי, "סוד קסמה של השמלה הוא שהיא מתאימה ומחמיאה לרוב צורות הגוף, ולכן אין אחת שלא תרצה לאמצה. היא תתאים לכל אירוע קיץ, פסטיבל, קוקטיל או חתונה בשילוב נעל שטוחה, כפכף למראה ק'זואל או עם נעל עקב לאירוע ערב".
עם זאת, לישראליות שמבקשות לקנות את השמלה בסניפי טופשופ בארץ צפויה אכזבה מאחר שהשמלה לא הגיעה לשיווק בישראל, אך אולי אם יהיו מספיק ביקוש היא תגיע לארץ? נחכה ונראה.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו