קמפיין חדש של משרד הבריאות // צילום: דוברות משרד הבריאות

קמפיין חדש של משרד הבריאות: "נהיה בסדר או נהיה בסגר"

בהמשך להקלות על המשק ופתיחת מקומות הבילוי ובתי המלון ולקראת חג השבועות השיק משרד הבריאות קמפיין חדש • אדלשטיין: "האחריות מוטלת על האזרחים"

לקראת חג השבועות וסוף השבוע הארוך, שר הבריאות יולי (יואל) אדלשטיין הנחה את אגף ההסברה במשרד הבריאות להתחיל הבוקר בקמפיין רשת כדי להחזיר את המשמעת הציבורית של עטיית מסיכות, שהתרופף משמעותית בשבועיים האחרונים. הקמפיין התחיל במקביל להקלות הנוספות על המשק עליהן החליטה הממשלה אמש (שלישי).

שר הבריאות אדלשטיין: "לצד פתיחת המשק חלה התרופפות במשמעת הציבורית. כדי לא להגיע לגל קורונה חוזר ולהחזרת הסגר. האחריות מוטלת על כל אזרחי ישראל. תעטו מסיכות, תשמרו על מרחק ועל היגיינה. כי אם לא נהיה בסדר, נהיה בסגר".

"נהיה בסדר או נהיה בסגר" // קרדיט: דוברות משרד הבריאות
"נהיה בסדר או נהיה בסגר" // קרדיט: דוברות משרד הבריאות

הכותרת של הקמפיין היא "נהיה בסדר או נהיה בסגר", כאשר המסגרת ממחישה את החשיבות של החזרה למשמעת הציבורית. הקמפיין מציג 3 דמויות שונות: אישה השבה לעסק שנסגר עקב הקורונה ונפתח מחדש, גבר צעיר המבלה בבר וגבר שלישי אשר פתח מחדש את החנות בשוק. המשפטים המתלווים לכל אחת מהדמויות ממחישים כי אם לא נהיה בסדר, קרי, ללא הקפדה על ההנחיות - נחזור לסגר וכל ההקלות ייעלמו.

קמפיין חדש בעקבות ההקלות // קרדיט: דוברות משרד הבריאות
קמפיין חדש בעקבות ההקלות // קרדיט: דוברות משרד הבריאות

מטרת הקמפיין היא להחזיר את המשמעת כבר כעת ובמהלך סוף השבוע הארוך בו צפויים לצאת לבלות ולחגוג את "תיקון ליל שבועות". במשרד הבריאות הביעו תקווה שהקמפיין יסייע להמשיך במגמת ההקלות ולמנוע חזרה לסגר.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו
Load more...