המותג הספרדי מגיע לישראל // צילום: יח"צ // המותג הספרדי מגיע לישראל // צילום: יח"צ

מותג ההלבשה התחתונה המוביל - בישראל

אתר Azrieli.com חתם על הסכם בלעדיות עם Women'secret, אחת החברות הפופולריות באירופה • מה טווח המחירים ומי ההטבה ללקוחות? כל הפרטים בפנים

מותג ההלבשה הספרדי וומן סיקרט  ((Women'secert מכריז על כניסתו לשוק הישראלי. המותג יפתח חנות אונליין חדשנית באתר האיקומרס Azrieli.com בה ישווקו פריטי הלבשה תחתונה ופנאי.

מותג Women'secert משתייך ל- TENDAM, תאגיד הקמעונאות הספרדי עם מחזור מכירות שנתי של 268 מיליון יורו מסביב לעולם. המותג וומן סיקרט מצטרף למותגים ליה לונדון ואפרודיטה שכבר קיימים באתר תחת אותה הקטגוריה.

אתר האיקומרס המוביל בישראל Azrieli.com, פותח חנות חדשה באתר מבית Tendam, המתמחה בשיווק רשתי מסביב לעולם. 

הקבוצה אשר נוסדה במדריד בשנת 1980 מוכרת בכ-90 שווקים ובכ-2,000 נקודות מכירה ברחבי העולם. המותגים בקבוצה הינם: ספרינגפילד, וומן סיקרט, פיפטי פקטורי, קורטפיל ופדרו דל הירו, כאשר קבוצת טנדם הינה המפיצה הראשית של המותג בכל העולם. בשנת 2017 הציגה הקבוצה מחזור מכירות של שבעה מיליון יורו.

עוד במדור לייפסטייל

כבוד: עדן פינס בשער בינ"ל ראשון

כך חזרו אנשי הביוטי לשגרה

שירה בציבור: האס מככבת על שער ה"ווג"

לא למאכל: אימון עם קופסאות שימורים

הקבוצה חתמה על הסכם Azrielli.com על ייבוא בלעדי של ענקית ההלבשה התחתונה הספרדית אשר הושקב בשנת 1993 ומובילה את שוק ההלבשה התחתונה בספרד עם נתח שוק של כ-7%. בשנת 2000 הפכה לבינלאומית כאשר התפתחה למדינות נוספות בעולם וכיום נמכרת ביותר מ 690 חנויות ב-75 מדינות. עם היקף מכירות של כ 268 מיליון יורו עד סוף שנת 2017.

Women'secret מציעה קולקציית לבוש בכמה קטגוריות: הלבשה תחתונה, פיג'מות, בגדי בית, בגדי ים וחוף, אביזרים, גרביים וגרביונים לנשים בגילאי 25-40 ומציעה פריטים נוחים ועדיין נשיים לאורך היום. טווח מחירי הפריטים בקולקציה: 49 שקלים - 199.90 שקלים ולרגל ההשקה תוצע  15% הנחה על כל הפריטים בקולקציה.

עכשיו בישראל // צילום: יח"צ
עכשיו בישראל // צילום: יח"צ

עזריאלי קום מציגה מחזור מכירות של 150 מיליון שקל בשנה. בנוסף מוצע מבצע  בעזריאלי.קום: עד 70% הנחה על כלל הקטגוריות באתר. בנוסף על כל קנייה ב-499 שקלים מקבלים עזריאלי גיפט קארד בשווי 50 שקלים לקנייה בקניוני עזריאלי.

לדברי עופר ירום, מנכ"ל עזריאלי.קום: "גם בימים אלו אנו ממשיכים בעשייה למען קהל לקוחותינו ובשמירה על חווית קנייה ייחודית ברמת שירות מרבית ומיטבית. קנייה באונליין הינה פתרון אולטימטיבי דווקא בזמנים אלו. כחלק מהמגמה של התחזקות תחום האופנה באתר וההיצע הרחב של מותגים נבחרים, עזריאלי.קום ממשיכה לספק מותגים מובילים ובינלאומיים בבלעדיות. אנו מזמינים את קהל הלקוחות להמשיך להנות מחוויית קנייה בלעדית באתר עם מותגים חדשים אשר ניתן להשיג רק אצלנו, לצד מאות המותגים הקיימים באתר".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו
Load more...