סוף סוף זה כאן: פייסבוק שיחררה אתמול (שבת) באופן רשמי את העיצוב החדש לגרסת הדפדפן לכלל המשתמשים ומאפשרת מעכשיו בין היתר לעבור ל״מצב כהה״ (Dark Mode). את העיצוב בחנה הרשת החברתית כאשר שחררה אותו לכמות מוגבלת של משתמשים כבר בחודש נובמבר האחרון.
מתיחת הפנים החדשה זונחת את פס התפריט הכחול המזוהה עם פייסבוק וכוללת ממשק נקי יותר ופחות עמוס, עם גופנים גדולים יותר ואייקונים מלוטשים שכנראה נלקחו מהאפליקציה בסמארטפון. כמו כן, בפייסבוק מבליטים יותר את הסטוריז, במטרה לקדם את הפיצ׳ר ולהפוך אותו לפופולרי יותר בקרב המשתמשים.
כדי לעשות קצת סדר בבלאגן ברשת החברתית ריכוז בראש הדף אפשרות לניווט מהיר באמצעות חמש לשוניות שתוכלו להתאים באופן אישי - הפיד הראשי, Facebook Watch (שירות הווידאו), מרקטפלייס, פיד קבוצות, ומשחקים.
המצב הכהה (Dark Mode), שכבר קיים באפליקציות אחרות כמו וואטסאפ ופייסבוק מסנג׳ר, הוא חיסכון בחיי הסוללה, בהנחה שיש לכם מסך OLED. יתרון נוסף הוא שעבור חלקנו, זה עושה יותר נעים בעיניים, כי המסך פחות בוהק ומסוונר.
רוצים גם? תוכלו לעבור בקלות לגרסה החדשה בלחיצה על כפתור התפריט (חץ למטה) ולחיצה על ״החלפה לפייסבוק החדש״. לא אהבתם? אל דאגה. נכון לעכשיו ברשת החברתית מאפשרים לכם לחזור לגרסה הישנה בלחיצה על ״מעבר לגרסה הקלאסית של פייסבוק״.